نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآن بسیج در مرحله ناحیه‌ای با حضور ۷۰ شرکت کننده در استان مرکزی اعلام شد و نفرات برتر آذر‌ماه در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۹۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک ، از برگزاری دومین مرحله مسابقات قرآن و عترت در مرحله ناحیه‌ای خبر داد و گفت: این دوره از مسبقات همه ساله در مراحل مختلف پایگاهی، حوزه‌ای، ناحیه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در قالب رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ در سطوح کل، 20 جزء، 10 جزء و5 جزء، تفسیر سوره مبارکه «ممتحنه» با هدف بالا بردن سطح آگاهی نوجوانان و جوانان حاضر در حوزه‌های بسیج 26 مهرماه با حضور 70 متسابق برگزار شد.

رضایی در خصوص اسامی برگزیدگان مرحله ناحیه‌ای در دو بخش کمتر از 16 سال و بالای 16 سال گفت: زهرا گرجی در رشته قرائت ترتیل کمتر از 16 سال به مقام اول دست یافت، اعظم شاه‌حسینی برگزیده بالای 16 سال قرائت ترتیل، مهدیه نیکچه و مریم زنگنه در رشته قرائت تحقیق در دو بخش به ترتیب کمتر از 16 سال و بالای 16 سال به عنوان نفرات اول شناخته شدند.

رضایی ادامه داد: طیبه ربیعی در رشته حفظ کل عنوان اولی را به خود اختصاص داد و برگزیده رشته حفظ 20 جزء  سهیلا حسینجانی، یک جزء مریم محمدی و رشته حفظ سه جزء الهه معظمی می‌باشد، همچنین رضوان عزیز محمدی رتبه حفظ 5جزء، مبینا شیخی در رشته حفظ 10 جزء و اعظم رحیمی در رشته مفاهیم به عنوان نفرات اول شناخته شدند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: نفرات برتر به همراه نفرات دوم و سوم به مرحله استانی که آذرماه برگزار می‌شود را می‌یابند.

ارسال نظرات