خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند خبر داد

تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در قهاوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: چهارشنبه 7 آبان ماه منطقه قهاوند میزبان پیکر مطهر چهار شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۳۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی از حضور پیکر مطهر چهار شهید گمنام در روز چهارشنبه 6 آبان ماه در منطقه قهاوند خبر داد وافزود: مراسم استقبال شهدا از ساعت 11 صبح چهارشنبه در 24 روستا و شهر قهاوند انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: به محض حضور شهدا در منطقه قهاوند پیکر این عزیزان در قالب دو اکیپ در سطح روستاهای منطقه، یک اکیپ با حضور دو تن از شهدا با محوریت یادواره روستای عبدالرحیم و مراسم استقبال در روستاهای کوزره، قشلاق، خماجین، فیروزآباد، اب انبار، راهجرد، دولت آباد و... تا زمان نماز مغرب و عشا انجام می‌گیرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند اضافه کرد: بعد از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با این پیکرهای مطهر در روستای عبدالرحیم باسخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) برگزار می شود.

وی افزود: یک اکیپ دیگر با حضور دو تن از شهدا با محوریت شهر قهاوند و مراسم استقبال در روستاهای خیرآباد، بویاقچی، احمدآباد، رزج، هیزج، شیرین‌آباد، یکله و... تا زمان مغرب و عشا صورت می‌گیرد.

مرادی ابراز داشت: بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسم وداع با این پیکرهای مطهر در روستای دشته با سخنرانی حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در مسجد روستای دشته همراه با عزاداری انجام می پذیرد.

وی گفت: بعد از مراسم یادواره شهدای روستای عبدالرحیم و روستای دشته پیکر مطهر شهدا در ساعت 20 به مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر قهاوند منتقل شده و در آنجا مراسم وداع با شهدا با سخنرانی سردار مهدی صدیقی بازرس قرارگاه امام حسین(ع) غرب کشور برگزار می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان کرد: روز پنج شنبه 7 آبان ماه نیز مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکرهای مطهر در یادمان شهدای گمنام قهاوند در ساعت 7 صبح برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهدا در قالب دو اکیپ از روستاهای سماوک، بوبوک آباد، یسرلو، جیحون آباد، بزنیجرد، نوده و میلاجرد عبور کرده و مراسم استقبال تا ساعت 9 صبح انجام می پذیرد و در نهایت مراسم وداع با پیکرهای مطهر در روستای قرخلر با سخنرانی امام جمعه قهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات