يوم الزينب و تجلي عشق و دلدادگي به حضرت زينب(س) در قاب تصوير رسانه استاني

مومنان و عزاداران حسینی باز در محرمی دیگربا حضور پرشور خود در دسته بزرگ عزاداري زینبیه اعظم زنجان ، عشق و اردات و دلداگی خود به سالار شهیدان را ، به منصه ظهور گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۸۵۳۹۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صداوسیمای مرکز زنجان با استقرار تجهيزات مختلف از قبيل واحد سيار تلويزيوني ، واحد واکروويو پرتابل ، دستگاه SNG ، 19 دوربين تصويربرداري در مسير دسته عزاداري از زينبيه اعظم تا امامزاده سيدابراهيم(ع) و بهره گيري از يک فروند بالگرد ويک دستگاه دوربين پرنده (کوادکم) جهت تصويربرداري هوايي توانست بار ديگر عظمت و شکوه عزاداري هاي مردم مومن زنجان را به نمايش گذاشت.

در مجموع اين مراسم باشکوه از ساعت 14:30 تا اذان مغرب به مدت 200 دقيقه از شبکه استاني سيماي مرکز زنجان (اشراق) به صورت زنده پخش شد.

شبکه هاي سراسري رسانه ملي اعم از شبکه هاي دو ، سه ، شما، خبر، الکوثر، سحر، جام جم و قرآن نيز در مجموع به مدت 425دقيقه به صورت زنده، اين عشق و دلدادگي مردم استان به اهل بيت (عليهم السلام) را پوشش دادند .

رادیو استاني زنجان هم به طور همزمان اين مراسم عزاداری را به صورت زنده و به مدت 200 دقيقه به استماع محبان اهل بيت (عليهم السلام )رساند.

ارسال نظرات