خبرهای داغ:
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور خبر داد
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور گفت: شهدای گمنام کاروان عاشورائیان امام عصر(عج) پس از استقبال با شکوه مردم 40 شهر، بخش و روستادر روزهای 6،7 و 8 مهر ماه به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۹۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجعفر زمردیان در جمع خبرنگاران از ورود کاروان شهدای گمنام در عصر سه‌شنبه 5 آبان ماه به استان خبر داد و گفت: کاروان شهدای گمنام با نام عاشورائیان امام عصر(عج)فردا از ساعت 17 وارد استان می‌شوند.

وی افزود:کاروان عاشورائیان امام عصر(عج) پس از استقبال با شکوه مردم 40 شهر، بخش و روستا از توابع زنگنه، ملایر، ازندریان، قهاوند، همدان، کبودراهنگ و گل‌تپه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه به ترتیب در حوزه امام علی(ع) شهرستان ملایر، ستاد سپاه انصارالحسین(ع) همدان و پارک صبای گل تپه به خاک سپرده می‌شوند.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور تصریح کرد: ستادهای شهرستانی، شهری و روستایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر حضور این پیکرهای مطهر در تمامی شهرها با مشارکت اکثر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مردمی شکل گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مورد استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار و شهادت‌طلب استان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استقبال از شهدا و تکریم آنها لبیک گفتن به فرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری و تلاش برای حفظ ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس است، ازسازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو ستادهای شهری و روستایی که متقبل زحمت تشرف شهدا شده‌اند قدردانی کرد.

زمردیان در ادامه با اشاره به جمله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که می‌فرمایند گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست، گفت: نقش اصحاب رسانه در انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس بی بدلیل است.

وی ابراز کرد: از تمام اصحاب جراید، کاربران فضای مجازی و صداوسیما انتظار می‌رودتا در انعکاس هرچه مطلوب‌تر این جریان و اتفاق زلال فرهنگی تمام سعی و اهتمام خود را بکار گیرند چراکه در شرایط کنونی کشور، ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به پیام شهیدان نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات