خبرهای داغ:
معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امسال نیز رسانه ملی و شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین با شکوهتر از سالهای قبل در انعکاس حضور مردم دررثای سالار شهیدان به خوبی ایفا نمود.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۶۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین حجت الاسلام علی عباسی معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگار حوزه ضمن قدردانی از برنامه های عزاداری دهه محرم در رسانه ملی و استانی گفت: امسال ملت ایران و همه مسلمانان دنیا در سرتاسر کشور به خصوص مردم همیشه بصیر و ولایتمدار استان قزوین در دهه محرم در مساجد –حسینیه ها و بقاع متبرکه با حضور خود و سوگواری در رثای سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت عشق و ارادت خود را بار دیگر به خوبی نشان دادندکه جای قدردانی است.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: این حضور میلیونی مردم عزادار در این دهه در سرتاسر جهان وکشور ما نشان دهنده این است که ملت ایران وهمه مسلمانان دنیا با ردیگر با سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ویاران با وفایش به ندای آنها لبیک گفتند که شما در رسانه ملی واستانی این حضور باشکوه وبی نظیر را مشاهده کردید.

معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از نقش رسانه ملی واستانی در انعکاس عزاداری های مردم خاطرنشان کرد: امسال نیز رسانه ملی و شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین  با شکوهتر از سالهای قبل در انعکاس حضور مردم دررثای سالار شهیدان به خوبی ایفا نمود.

وی ادامه داد: تصاویر عزاداری مردم در روز سقا در استان و همچنین پخش مراسم عزاداری مردم استان در شهرها و روستاهای مختلف استان از شبکه استانی و رسانه ملی جای قدردانی است.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: امسال رسانه ملی  در رابطه با حضور میلیونی مردم سراسر کشور با نشان دادن مراسم عزاداری شهرهای مختلف و سبک و فرهنگ عزاداری بیشتر شهرها را به خوبی به تصویر کشید که باید از دست اندرکاران و برنامه سازان رسانه ملی تشکر نمایم.

وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز قزوین نیز با ارائه برنامه با حسین تا بی نهایت  که با حضور کارشناسان دانشگاه و حوزه به خوبی توانست نقش سالار شهیدان و یاران با وفایش را به خوبی برای مردم تبیین نماید.

وی خاطرنشان کرد: حرکت ارزشمندی که در برنامه با حسین تا بی نهایت دیده می شد این بود که در این برنامه اسامی شهدای کربلا و خوشنویسی و همچنین اهمیت دادن به نکات مستند تاریخی که در این برنامه به خوبی توسط تهیه کننده و برنامه سازان این برنامه گنجانده شده بود که جای قدردانی است.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: پخش برنامه با کاروان عاشورائیان که اختصاص به عزاداری شهرستانهای استان بود که به خوبی در این برنامه حضور شور شعور مردم سوگوار حسینی را به خوبی به تصویر کشید باید از تلاش همه دست اندرکاران –تصویربرداران وبرنامه سازان شبکه استانی قدردانی وسپاسگزاری نمایم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها