خبرهای داغ:
معاون دادستان قزوین گفت: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین، حجت الاسلام محسن کرمی معاون دادستان قزوین در مسجد امام خمینی(ره) قزوین اهداف دشمنان اسلام و قرآن را برنامه ریزی شده دانست و گفت: هزاران سال پیش دشمنان نقشه قتل پیامبر اکرم(ص) را کشیده بودند آنها اجازه ولایت به امیر مومنان(ع) را ندادند و امام حسن(ع) را در غربت نگه داشتند.

 این مسئول ابراز کرد: دشمن نقشه‌های خود را با حماقت و بی مسؤولیتی جامعه اسلامی تحمیل می‌کند و خودش به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و ما با دنیازدگی و تنبلی به دشمن کمک می‌کنیم و سبب طولانی شدن غیبت امام عصر(عج) می‌شویم.

معاون دادستان قزوین اظهار کرد: دشمن در فکر خاموش کردن نام امام حسین(ع) در کل دنیا می‌باشد و این خیالی خام است چون بسیاری از مردم دنیا خون خود را در راه امام حسین(ع) فدا می‌کنند و خداوند توطئه دشمنان را به آنها باز می‌گرداند.

حجت الاسلام کرمی با بیان این‌که خداوند وعده داده است که دین اسلام بر تمام دین‌ها پیروز خواهد شد، تاکید کرد: دین اسلام با رهبری رهبران آن همیشه پیروز خواهد ماند و زمانی که مغول به ایران حمله کرد تمدن و پیشرفت را از بین برد اما طولی نکشید که همین مغولها خلفای بنی عباس را که آسیب های بسیاری به دین زده بودند، از بین بردند.

 این مسئول اضافه کرد: در زمان خلفای عباسی شیعه بسیار مظلوم و غریب بود و کسی نمی‌توانست ادعای شیعه بودن کند اما امروز تمام کشورها به بیداری اسلامی دست یافته‌اندو بیش از ده میلیون شیعه تنها در نیجریه وجود دارد که در روز قدس در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند که به آنها خمینیون آفریقا می‌گویند.

معاون دادستان قزوین هدف آمریکا و اسرائیل را نابودی دستگاه امام حسین(ع) دانست و گفت: جریان صهیونیست ها در برابر اسلام ایستادگی چندین ساله دارند.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم تهدید نظامی بر ما کارگر نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در هر سطحی ما را تهدید کند ما هم در همان سطح جواب دشمن را می‌دهیم.

 وی در ادامه افزود: ما در برابر هجوم فرهنگی، فرهنگی وارد می‌شویم و در برابر تهدیدهای اقتصادی آنها اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهیم.

 معاون دادستان قزوین عنوان کرد: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم و با برگزاری مراسم عزاداری، امر به معروف و نهی از منکر روحیه جهاد را تویت کنیم.

حجت الاسلام کرمی در پایان گفت: ما باید ولایت مداری و حمایت از رهبر را از یاران باوفای امام حسین(ع) بیاموزیم و در برابر دشمنان پشتیبان ولی فقیه خود باشیم

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها