در طول اجرای طرح بصیرت عاشورایی انجام شد:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان از ثبت یک فقره وقف جدید در شهرستان گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۱۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت الاسلام رضا نفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاران اظهار داشت: در طول اجرای طرح بصیرت عاشورایی یک فقره وقف جدید در شهرستان گرمسار به ثبت رسید.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: مورد وقف سه دانگ مشاء از شش دانگ یک قطعه زمین مزروعی است که توسط ورثه مرحوم اکرم صفری در این ایام به ثبت رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان تصریح کرد: زمین فوق به مساحت تقریبی 2500 متر مربع و با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به ثبت رسیده است.

وی ارزش تقریبی این موقوفه را نزدیک به 50000000 ریال عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد وقف با نیات منطبق با نیازهای روز، موجب کاهش مشکلات و ناهنجاری ها در سطح جامعه و تقسیم عادلانه ثروت در کشور خواهد شد.

حجت الاسلام نفری ضمن تقدیر و تشکر از ورثه مرحوم صفری، خاطرنشان کرد: با ایجاد وقف جدید در کشور، علاوه بر ثواب و اجر اخروی این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه که نصیب واقف خواهد شد، موجبات اداره بهتر امور کشور نیز فراهم می شود.

وی ادامه داد: مجموعه اداره اوقاف شهرستان های گرمسار و آرادان در طول سال آمادگی کامل دارد تا در زمینه ایجاد وقف جدید، خیرین عزیز را راهنمایی نموده و مشاوره لازم را در این زمینه ارائه نماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان عنوان کرد: در دهه اول ایام محرم امسال برنامه های خوبی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان برگزار شد که از آن جمله می توان به تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع)، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، همایش أحلی من العسل و... اشاره نمود و ثبت این وقف جدید نیز از برکات اجرای همین برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها