خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت اجرای برجام بصورت مشروط از سوی رهبر معظم انقلاب به دولت اجازه داده شده و نامه تاریخی و مهم ایشان خلاء ها و راه‌های نفوذ دشمن را گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۶۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در بازدید از روستاهای روستاهای کلاته ملا٬ خوان، نوقند، مناوند، ماسنان، نوزاد و براندود، با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: عاشورا و حادثه کربلا راه امت اسلامی را مشخص کرده است.

وی در ادامه افزود: حادثه کربلا امتحان الهی برای مومنین و مسلمانان بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهل بیت(ع) مفسران واقعی قرآن هستند، خاطرنشان ساخت: امام حسین(ع) حجت خدا بود که مظلومانه در کربلا به شهادت رسید.

وی در با تأکید به اینکه ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند، بیان کرد: ایران دارای مردمی ولایی هستند و در تمامی دوران انقلاب اسلامی نگاهشان به فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام عبادی افزود: ولایت فقیه، پرتوی از ولایت ائمه است، این استقلال، امنیت، آرامش و پیشرفت‌های گوناگونی که در تمامی بخش‌ها شاهد آن هستیم، به برکت نعمت ولایت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید خود از روستاها اشاره کرد و اظهارداشت: در مدت نمایندگی مردم شریف این حوزه، از تمامی روستاهای شهرستان درمیان بازدید و از نزدیک در دیدار با مردم در جریان مشکلات و درخواست‌های مردم قرار گرفته‌ام.

وی یادآور شد: در این بازدیدها مسئولان محترم منطقه هم حضور دارند که از آنها خواسته می‌شود که مشکلات و درخواست‌های مردم را پیگیری می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام به‌صورت مشروط از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت اجازه داده شده است، اظهارداشت: نامه مقام معظم رهبری راه‌های نفوذ و خلاء هایی موجود در برجام را گرفت.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ایی کشور طی این سالها زحمات بسیار زیادی کشیده‌اند، خاطرنشان ساخت: اگر توصیه ها و خطوط قرمز تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه مسئولان قرار نگیرد، کشور دچار آسیب‌های بسیار زیادی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها