خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهر:
سرهنگ رضایی گفت: استکبار ستیزی،مقابله با دشمن،بیداری و بصیرت از اصلی ترین موضوعات مورد نیاز جامعه ما است.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۴۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
 سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی در جمع رزمندگان و حلقه شهید احمدی روشن روستای نوآباد اظهار داشت:

هشت سال جنگ تحمیلی جنگی بود که نه عراق بلکه آمریکا و استکبار جهانی بر ما تحمیل کردند چون که حکومت اسلامی تشکیل شد و از شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلابیون ترسیدند چرا که استقلال یعنی ما هیچ سلطه ای را قبول نمی کنیم و استکبار جهانی برای رسیدن به منافع شان همه جا را مستعمره خودشان قرار داده بودند و این شعار و روحیه انقلابی باعث شده بود که منافع خود را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا از دست رفته ببینند زیرا امام(ره) فرمودند که ما انقلاب کردیم و این انقلاب باید صادر شود .

وی در ادامه گفت: آمریکا برای اینکه این شعار را از ما بگیرد یک سری شعار هایی مطرح کرد مثل حقوق بشر و مبارزه با تروریسم و باید دید آیا به شعار حقوق بشر عمل شده مگر این انسان هایی که در مراسم حج کشته شدند شامل حقوق بشر نمی شوند؟! و حقی ندارند؟! چرا از حقوق حجاج دفاع نمی کند،چرا فقط از حقوق کسانی حرف می زند که منافعش در دست آن هاست،چرا از حقوق مردم یمن،بحرین،سوریه و عراق حرف نمی زند واقعا آمریکا در قبال حقوق بشر چه کاری انجام داده است،آیا حقوق بشر فقط حق اسرائیلی هاست آیا آن بشری که آمریکا از آن دم می زند فقط کسانی هستند که سردمداران یهود و نصاری هستند یا مسلمانانی که در دنیا زندگی می کنند هم شامل بشریت محسوب می شودند.

سرهنگ رضایی افزود: مبارزه با تروریسم هم شعاری است که آمریکا و استکبار جهانی روی آن مانور می دهند، امروز آل سعود در یمن جنایت می کنند یا در فلسطین خانواده ای را زنده زنده سوزانده می شود تروریسم این ها هستند یا کسانی که کشته می شوند لیست کشور هایی که آمریکا جزو تروریست قرار داده را نگاه کنید که ما هم جزو این لیست هستیم نگاه کنید که ما به چه کشوری تجاوز کرده ایم،چه کسی را زنده زنده سوزانده و حق چه کشوری را پایمال کرده و در مقابل ببینید اسرائیل و آمریکا چه کار می کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به ما سفارش می کند که این حدیث پیامبر را از یاد نبریم که فرمود:" اگر ندای مظلومی را در دنیا بشنوی که بگوید ای مسلمان کمک و به یاری او نشتابی مسلمان نیستی" و در این مسئله شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد،بنا بر این یکی از شاخصه های نظام جمهوری اسلامی و روحیه انقلابی که آمریکا در مقابلش جبهه گرفته استکبار ستیزی است، ما باید دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمن بایستیم و این درسی است که امام حسین(ع) به ما دادند.

محمد رسول رضایی گفت: امروز خیلی ها در جامعه به خاطر پست و مقام به خاطر مادیات و لذت بیشتر از دنیا شعار "هیهات من الذله" را فراموش کرده اند و به جای اینکه مثل امام حسین(ع) در مقابل دشمن بایستند و مقاومت کنند می خواهند دست دوستی به دشمن بدهند امروز مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) راه را به ما نشان می دهند ولی بسیاری افراد گوش شنوا ندارند چرا، چون پست و مقام،لقمه های حرام،مادیات دنیا و سبک زندگی غربی باعث شده که این ها کر،کور و لال شوند و آب به اسیاب دشمن بریزند.

جانشین فرماندهی ناحیه مهر اظهار داشت: استکبار ستیزی،مقابله با دشمن،بیداری و بصیرت از اصلی ترین موضوعات مورد نیاز جامعه ما است پس ابتدا باید خود را بشناسیم،خود سازی کنیم و سپس دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمن بایستیم.

وی در ادامه بیان داشت: امروزه بعضی شبهه وارد می کنند که چرا حضرت علی(ع) با طلحه و زبیر مذاکره کرد یا امام حسین(ع) با عمر سعد مذاکره کرد ولی رهبر انقلاب مذاکره را زیر سوال می برد و می فرمایند ما با مذاکره ای که به معنی نفوذ است مخالفیم، باید به آن ها گفت آیا امام علی(ع) و امام حسین(ع) با طلحه،زبیر و عمر سعد معامله کردند،آیا بحثی که بین آن ها بود بحث دین،آزادگی و آزادی بود یا بحث اقتصاد و مادیات دنیا بود امروز مذاکره بر سر اصول و ارزشهای انقلاب و آموزه های دینی است یا مذاکره بر سر اقتصاد است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی در پایان گفت: ما باید امیدمان به دست دشمنی باشد که از زمان انقلاب تا کنون به ما ضربه وارد کرده است ؟! امام علی(ع) می فرماید:"از بزرگترین فتنه های آخرالزمان این است که ما تصور کنیم با دشمن در صلحیم"،باید در مقابل دسمنان قد علم کنیم از مشکلات اقتصادی،تحریم ها نهراسیم امروز هجمه اقتصادی،فرهنگی،امنیتی و سیاسی هست و ما در این جبهه ها با دشمن درگیر هستیم،اگر مکتب امام حسین(ع) را قبول کردیم و داعیه این را داریم امروز نباید از دشمن بترسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها