اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری همایشی با موضوع خانواده متعادل و توسعه پایدار، برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۴۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در فراخوان اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری آمده است:

به اطلاع می ‌رساند اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری در نظر دارد با همكاری و مشاركت ساير دستگاهها اقدام به برگزاری همايش با موضوع «خانواده متعادل و توسعه پايدار» در آذر ماه سال جاری همزمان با هفته پژوهش بنمايد.

لذا از كليه علاقمندان و پژوهشگران دعوت می‌گردد پژوهشهای كاربردی خود را بر اساس محورهای مشخص شده به اين همايش ارسال نمايند.

محورهای همايش:

- خانواده و سلامت روان

- آسيب‌شناسی نهاد خانواده

- خانواده و مسائل جنسی

- معنويت و خانواده متعادل

- زن و مديريت خانواده

- خانواده شهدا و ايثارگران

- خانواده و دين

- خانواده و قانون

- خانواده و اقتصاد

- خانواده و امنيت

- خانواده تك والد

- آسيب شناسی و تدوين الگوهای همسر گزينی

- خانواده فضای مجازی، شبكه های اجتماعی

- سياست‌های افزايش جمعيت و خانواده

- خانواده و فضا سازی شهری

- خانواده و فرهنگ شهروندی

- خانواده و آينده پژوهی

به گزارش بسیج، مهلت ارسال مقالات، 25آبان ماه و زمان و مکان برگزاری همایش 24 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اعلام شده است.

گفتنی است: این همایش با مشارکت؛ اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان بهزيستی استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد، دانشگاه شهركرد، مركز علمی كاربردی بهزيستي، شهرداری شهركرد و جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: ‌علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بيشتر به آدرسwww.H94.ir مراجعه یا با تلفن 03832251837 دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات