نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت:اگر مردم با ولی‌فقیه همراه باشند همه دشمنان در مقابل آن ملت تسلیم خواهند شد ولی اگر ولی فقیه تنها بماند، امت از دشمن شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۲۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان ،حجت‌الاسلام علی سعیدی درهمایش بزرگ بصیرت درجمع بیش از یک هزار و 200 نفرازبانوان طلاب حوزه های علمیه استان اصفهان با اشاره به لزوم بصیرت افزایی سیاسی در قشر فرهیخته کشور گفت: بصیرت سیاسی از اهمیت والایی برخوردار است و شامل تفسیر، تحلیل، توجیه و موضع‌گیری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با یک دشمن قدار بیرونی یعنی آمریکا طرف هستیم که با تمام وجود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده است.

وی با اشاره به راهبردهای آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: آمریکا برای این کار سه راهبرد دارد که عبارت است از جنگ نظامی با ایران که در دفاع مقدس جوانان ما نشان دادند که شکست نخواهند خورد و دیگری تحریم بود که می‌خواستند مردم را از پای درآورند و بر علیه حکومت بشورانند.

سعیدی ادامه داد: سومین راهبرد آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مبارزه با ایران در قالب مذاکره و تعامل است بدین صورت که بخشی از خواسته‌های ما توسط دشمن پذیرفته شود و در مقابل آن اجازه نفوذ دشمن به داخل کشور را بدهیم که البته سیاست‌گذار کلان نظام ولی فقیه است و همه باید از او تبعیت کنند.

وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم از عمق استراتژیک خود در منطقه عقب‌نشینی کنیم چراکه هدف انقلاب اسلامی از ابتدا این بود که شاخ آمریکا را در منطقه بشکنیم و اجازه نفوذ او به منطقه خاورمیانه را ندهیم که همین‌گونه نیز شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر مردم با ولی‌فقیه همراه باشند همه دشمنان در مقابل ملت تسلیم خواهند شد ولی اگر ولی‌فقیه تنها بماند، امت از دشمن شکست خواهد خورد.مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال در جوار حرم حضرت امام(ره) فرمودند:«اگر مردم از فرمایشات امامشان عدول کنند سیلی خواهند خورد»، مبادا ما هم مثل دیگران سیلی بخوریم.

سعیدی در ادامه با بیان این‌که ایران چهارمین انقلاب توحیدی در جهان است، گفت: ما در معرض امتحان سختی قرار داریم، رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط کنونی می‌فرمایند: «همه اسلام در برابر همه کفر قرار گرفته است» که من نمی‌دانم در تاریخ گذشته چنین تقابلی وجود داشته یا نه اما هرچه بوده به وسعت زمان حاضر ما نبوده است..

وی با اشاره به تقابل جمهوری اسلامی ایران با دشمن خاطرنشان کرد: امروز تقابل همه اسلام با همه کفر به وسعت جغرافیای جهان است، یک طرف انقلاب اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن ایران و طرف دیگر دنیای کفر و شرک استکبار و ارتجاع منطقه‌ای است که این سخت‌ترین آزمون تاریخ است.

وی با اشاره به حادثه عاشورا و این‌که آیا شبیه این حادثه باز هم تکرار خواهد شد یا خیر، افزود: سه نظر متفاوت برای پاسخ به این سوال مطرح است؛ برخی بی دین بر این باورند که این حادثه ناشی از اختلافات قومی و قبیله‌ای بوده و اصلا چیزی نیست که قابل تحلیل و بررسی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برخی دیگر بر آنند که حادثه عاشورا تقدیر الهی بوده و فقط مخصوص امام حسین(ع) است و همچنین برخی دیگر می‌گویند این حادثه معلول به علل و عواملی است که از 50 سال قبل از آن نیز زمینه وقوع آن فراهم آمده است.

وی اظهارداشت: فلسفه عاشورا یعنی عده‌ای حجت خدا را نشناختند و مقابل او ایستادند؛ حال فرقی ندارد که حجت خدا پیامبر او باشد، امام معصوم(ع) باشد و یا ولی فقیه زمان باشد؛ وقتی حجت خدا تنها بماند یا همچون حضرت علی(ع) منزوی می‌شود، یا همچون حسین(ع) شهید می‌شود و یا همچون قائم آل محمد(عج) غایب خواهد شد.

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: اگر مردم با ولی‌فقیه همراه باشند همه دشمنان در مقابل آن ملت تسلیم خواهند شد ولی اگر ولی فقیه تنها بماند، امت از دشمن شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به لزوم بررسی حادثه عاشورا عنوان داشت: حادثه عاشورا تکرار حوادث گذشته است، نه اولین حادثه است و نه آخرین حادثه چراکه قبل و بعد از آن هم حوادثی مشابه آن بوده و اگر این حادثه قابل تکرار نبود هیچ‌گاه خداوند در قرآن ما را به تاریخ ارجاع نمی‌داد.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دو آزمون سنگین الهی تأکید کرد: دو آزمون از طرف خداوند متعال گرفته خواهد شد که از همه آزمون‌های الهی سخت‌تر و سنگین‌تر است؛ نخست آزمون سخت ولایت‌مداری و دوم آزمون شریعت‌محوری که شامل حجاب، تجارت، اقتصاد، روابط خانوادگی و ... ما است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحقق‌بخش بعثت رسول‌الله(ص) است و اهداف بعثت پیامبر، غدیر خم و عاشورا را نه تنها در ایران بلکه در عرصه خاورمیانه محقق کرده است؛ اگر امروز در فلسطین پرچم حمایت از این کشور بلند شده در حقیقت دفاع از اهل بیت(ع) است و آن چیزی که فلسطین را محکم نگه داشته حمایت‌های ایران است.

سعیدی؛ با اشاره به وجود خطرات برای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: این انقلاب با همه عظمتی که دارد در معرض خطر است؛ سخنرانان باید بدانند که چه بگویند تا مخاطبانشان برای مقابله با خطرات و تهدیدات از سوی دشمن آماده شوند که البته نحوه بیان مطالب مهم است و صرفاً سیاسی صحبت کردن جواب نمی‌دهد و باید مقدماتی گفته شود.

وی اضافه کرد: شهید مطهری در یکی از سخنرانی‌های خود می‌گوید تبلیغات دو نوع است، تبلیغاتی که عاطفه را تکان می‌دهد و تبلیغاتی که عقل را تکان می‌دهد؛ بنابراین از منبری‌ها و سخنرانان توقع داریم که طوری سخن بگویند که استکبارستیزی در مستمعین آن جلسه تقویت شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدایی همچون خرازی، کاظمی و سردار شهید همدانی یادآور شد: وای بر کسانی که هنوز نمی‌فهمند چرا ما در سوریه، عراق و لبنان حضور داریم؛ امثال سردار همدانی 100 هزار بسیجی را در سوریه، لبنان و عراق تربیت کرده و می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: این قدرت انقلاب اسلامی است که در یمن نفوذ دارد، در لبنان نفوذ دارد، در سوریه نفوذ دارد؛ در یک زمانی رئیس جمهور آمریکا اراده می‌کرد حکومتی جابجا می‌شد ولی امروز 5 سال است که با همه توان بر سر سوریه ریخته‌اند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

انتهای پیام /
ارسال نظرات