خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوار:
در طول تاریخ انقلاب های زیادی روی کار آمدند و به فراموشی سپرده شدند ولی انقلاب خونین کربلا فراموش شدنی نیست و فراموش شدنی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۰۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
حجت الاسلام دهقان مسئول نمایندگی ولی فقیه درجمع عزاداران هیئت قمربنی هاشم روستای بیدزردمحل حسینیه قمر بنی هاشم (ع)گفت در طول تاریخ انقلاب های زیادی روی کار آمدند و به دست فراموشی سپرده شدند ولی انقلاب خونین کربلا فراموش شدنی نیست و نخواهد بود زیرا امام حسین (ع) با تمام اخلاص جان و مال و فرزندان خود را برای زنده نگه داشتن دین اسلام و اصلاح امت حضرت محمد (ص) در راه خداوند تبارک وتعالی تقدیم نمود و خداوند هم نمی گذارد نور امام حسین (ع) فراموش شود با وجود اینکه پادشاهانی مثل متوکل عباسی با شخم نمودن قبر مبارک امام حسین (ع) یاد آن امام همام به دست فراموشی سپرده شود .
به جز انقلاب خونین کربلا همه انقلابها به فراموشی سپرده شدند

وی در ادامه افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام اصلاح امت جدش حضرت محمد (ص) که از دین مبین اسلام فاصله گرفته بودند و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عدم کفایت یزید در پذیرش خلافت  امت اسلام بود.
به جز انقلاب خونین کربلا همه انقلابها به فراموشی سپرده شدند

مسئول نمایندگی در سپاه ناحیه کواربیان داشت: کربلا به ما درس آزادگی، شهامت،مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ، فداکاری، ایثار ، غیرت و مردانگی می دهد و ما باید از این درسها الگو بگیریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها