مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از فراخوان شب شعر سید الساجدین علیه السلام ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان خبر داد
کد خبر: ۸۵۸۴۹۶۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

حجت السلام هادی جعفری راد مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار خبر گزاری بسیج گفت:  دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در نظر دارد به مناسبت ایام شهادت امام سجاد علیه السلام شب شعر امام سجاد علیه السلام را با گویش های محلی استان برگزار نماید. 

وی افزود: ترویج و توجه به زوایای مختلف سیره امام سجاد علیه السلام از دیدگاه اصحاب فکر، اندیشه و قلم در قالب شعر، شناسایی و معرفی شاعران جوان و نوجوان کانون های فرهنگی مساجد و تجلیل از شاعرانی که با گویش های محلی نسبت به سرودن اشعار و ترویج فضایل امام سجاد علیه السلام و فرهنگ بومی از جمله اهداف برگزاری این شب شعر است. 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اضافه کرد: شرایط حضور در شب شعر سید الساجدین علیه السلام آزاد بوده و  اشعار با موضوعات فضایل و کرامات و زندگانی امام سجاد علیه السلام است. 

جعفری راد اضافه کرد: همچنین شاعران در تمامی رده های سنی می  توانند اشعار خود را در قالب شعری که علاقمند باشند، ارسال نمایند. 

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این شب شعر تا 10 آبان مهلت دارند تا اشعار خود را به صورت تایپ شده به واحد فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ارسال کنند.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ارسال شعر به همراه رونوشت شناسنامه یا کارت ملی و شماره تماس الزامی است، خاطرنشان کرد: سروده های برتر در مراسم شب شعر مورد تقدیر قرار می گیرند.

 جعفری راد گفت: علاقمندان شرکت در این شب شعر برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 13 بعد از ظهر با شماره 33449250-054 داخلی 4  تماس حاصل نمایند.  

ارسال نظرات