خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در کارگاهی که به همت عقیدتی سیاسی ناحیه بقیةا...(عج) شیراز برگزار گردیده بود فرمودند:در فرهنگ اهل بیت(ع) نیز به مومنان اجازه ذلت و خواری داده نشده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۵۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به همت قسمت عقیدتی سیاسی کارگاه مسئولین عقیدتی و نظارت حوزه های سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در سالن شهید فهمیده برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج)شیراز  بیان داشتند:عزت و عظمت معنوی و فکری، از برتری‌های عبادی و علمی سرچشمه می‌گیرد و دشمنان اسلام و مؤمنین، هر قدر در برخی فنون و علوم مهارت هایی کسب کرده باشند، در برابر قدرت، حکمت و علم الهی عاجزند و قابل اعتماد و اتکا نمی‌باشند . البته این موضوع منافاتی با بهره‌گیری علمی و فنی از آنان ندارد بلکه منظور، غفلت از خداوند و ایجاد ارتباط صمیمی با اهل کفر و نفاق است .
وی اظهار داشتند:حضرت علی‌علیه السلام که عزت و عظمت‌خویش را در عبودیت‌حضرت حق و فداکاری در راه توحید می‌دانست، در سیره تربیتی خویش به تکریم فرزندان خود مبادرت کرد و راه رسم عزت و اقتدار معنوی را به آنان آموخت . آن امام مؤمنان برای آن که کرامت‌های انسانی را در اولاد خویش تقویت کند، در حضور مردم از آنان پرسش‌های علمی می‌نمود و پاسخ سؤالات مردم را به آنان محول می‌کرد .

مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه در پایان فرمودند:فرهنگ عاشورا از ذلت و عزت، چهره دیگری نشان داد . بر سرهدف ماندن و در راه، جان دادن، عزت است; از هدف مقدس دست‌برداشتن و به دلیل ترس از مرگ عقب نشینی کردن، مساوی با ذلت می‌باشد . مشکل اساسی بنی‌امیه در این بود که با امامی روبه رو شدند که نه می‌توانستند از راه تمایلات نفسانی در او نفوذ کنند و نه از راه لشکر کشی، قتل و غارت . سید شهیدان سختی‌ها را با سیمایی بشاش و ابهت معنوی و اقتداری روحانی استقبال می‌کرد; پایداری، استقامت، مناعت طبع و عزت نفس او فوق العاده بود.

در پایان مسئول عقیدتی برنامه های قسمت مربوطه را جهت آگاهی بیشتر عنوان و به پرسش های مسئولین عقیدتی و نظارت حوزه های تابعه پاسخ دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها