خبرهای داغ:
معاون قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با اشاره به مذاکرات هسته ای با غرب، گفت: نظام سلطه درصدد است تا با سیطره اقتصادی بر ایران ساختارهای کلی و اقتصادی نظام را با مدل غربی تخریب کند.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۵۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
سردار عظیم ابراهیم پور که به دعوت بسیج دانشجویی لارستان به این شهرستان سفر نموده بود، طی سخنانی در مکان تالار اندیشه دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لار با موضوع ' لزوم حفظ هوشیاری پس از مذاکرات با محوریت نفوذ ' با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مواظبت از محاصره محاسباتی دشمن، افزود: تنها راه مقابله با دشمن و ایجاد جبهه فرهنگ اسلامی در این معادلات؛ ایجاد حرکت جهادی، حرکت های درون زا، حرکت هدفمند و مقابله با تحریم هاست.

ابراهیم پور ابراز عقیده کرد: در شرایط کنونی، نخبگان کشور گلوگاههای اقتصادی اجتماعی نظام را پیدا کرده اند اما عقبه فرهنگی آنان تهی است. وی ادامه داد: در شرایط خاصی از تاریخ انقلاب زندگی می کنیم که اگر دقت نداشته باشیم و تمرکز خود را در مدیریت تاریخی تحولات اخیر که با اراده خداوند به پیش می رود از دست دهیم، از مسیر انقلاب جا می مانیم. ابراهیم پور گفت: در زمان حاضر در مرحله انتخاب یک دو راهه هستیم که یا باید قطب نمای آینده کشور به سمت اسلام عربستان که شامل داعش و غیره است هدایت شود یا به سمت اسلام خمینی که حدود ۳۷ سال است، پابرجاست.

به اعتقاد وی، برای حاکمیت تمدن اسلامی در جهان باید از هر کار فرهنگی دو خروجی حاصل شود که شامل اضمحلال تمدن غرب و تشکیل تمدن اسلامی می شود. ابراهیم پور افزود: دو قرائت از انقلاب ایران همانند دوران پیامبر (ص) از روز اول انقلاب پدیدار شد که آن انقلاب اعتباری و انقلاب حقیقی بود. وی ادامه داد: مدل نگاه طرفداران انقلاب اعتباری نزدیک به لیبرال و سرمایه داری و منطبق با نظام سلطه است و به عقیده آنان استانداردهای جهانی، ارزش های انقلاب را تعریف می کند.

ابراهیم پور گفت: اما تجلی انقلاب حقیقی در هشت سال دفاع مقدس و تفکر آن نزدیک به قرآن و عترت، کربلا و عاشوراست. وی با بیان اینکه خروجی انقلاب اعتباری فتنه ۸۸ و ۱۸ تیر است، افزود: نزاع بین انقلاب اعتباری و حقیقی بسیار جدی است و با گذشت هر روز از انقلاب، این نزاع عمیق تر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها