خبرهای داغ:
در بیانیه هنرمندان، ادیبان و فرهیختگان بسیجی فارس آمده است: آمریکا و همجواران ناجوانمردانه شان که بارها در تشدید و تشکیک فتنه های درونی و برونی علیه جمهوری مقتدارانه اسلامی ایران تلاش بی وقفه کرده است نباید اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۴۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
پیرو نامه رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور مبنی بر الزامات و تاکیدات 9گانه در اجرای برجام، شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس و500 هنرمند بسیجی جهت شناخت مشی حقیقی ادیبان و هنرمندان فارس صادر گردیده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

" به نام خداوند جلیل و جمیل

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

درود بر معمار کبیر انقلاب جاودانه اسلامی ایران "حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه)" و یادگاران برحق ایشان ، درود بر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و با یاد خاطره ی مانای شهدای اسلام و انقلاب و آرزوی توفیق و سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت "حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی)". همچنین ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین ( علیه السلام) بر عموم شیعیان جهان به ویژه ادیبان و هنرمندان سنگر فرهنگی دیار فارس تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

پیرو فرمایشات مدبرانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری ( ارواحنا فداء) مبنی بر صدور نامه ای خطاب به آقای دکتر حسن روحانی ( ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران) به تشخیص و تایید 500 شخصیت ادیب و هنرمند استان فرهنگی فارس، بیانیه ذیل جهت شناخت مشی حقیقی ادیبان و هنرمندان فارس صادر می گردد و جهت انتشار به شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس محول می گردد.

ضمن تقدیر و تقدیم بهترین سپاس ها نثار شخصیت های خادم جمهوری اسلامی ایران که در جبهه‌ی صدور موافقت نامه " برجام " همت کافی و وافی نشان دادند و از مطالبه به حق مردم شریف ایران اسلامی دفاع کردند – اجرشان با سید شهدای اسلام- جا دارد متن نامه ی رندانه ی رهبری معظم و معزز را با گوشه نویسی صریح دوباره خوانی کنیم و توصیه های ایشان را با مداقه جان و دل بنگریم.

مذاکره کنندگان محترم که به نمایندگی مردم شریف کشورمان در جهت تثبیت و تایید توافقنامه برجام اقدامات قانونی را در این روزهای پایانی به فرجام خواهند رساند ستودنی است، توصیه های با فراست رهبری را به جان دل بشناسند و توجیه و تفسیر و تاویل آن را به نمایندگان مذاکره کننده جبهه ی مقابل بفهمانند که انجام این مهم از تکالیف برحق سیاسی و فرهنگی مردم عزیز ایران اسلامی مان است.

یادمان باشد که دولت بدکار و نابکار آمریکا دیر سالی است که با ریا و فریب قصد انجام نقشه های شوم و ناانسانگرایانه اش را در گستره جهانی دارد اما به نقل شاعر " چون بسی ابلیس آدم روی هست / پس به هر دستی نشاید داد دست...!

آمریکا همچون ابلیسی است که در لباس به شمایل آدم، نشانه های انسانی به خود گرفته !!! و با منظوری نرم قصد در تسخیر دل و دنیا دارد. آمریکا و همجواران ناجوانمردانه شان که بارها در تشدید و تشکیک فتنه های درونی و برونی علیه جمهوری مقتدارانه اسلامی ایران تلاش بی وقفه کرده است نباید اعتماد کرد. آمریکا که با دیالکتیک علمی - بحث و مذاکره ی انسانی- به نتیجه‌ی شوم جهانی اش نرسید، با تهدید نظامی ما را در دایره افکاری قرار داده که قصد تسلیم و یا تعظیم بر اندیشه های دگماتیک ( همین است و بس !!!) را ناعادلانه پذیرا باشیم.

یادمان نرود این دیار ایران اسلامی با جنگاوری و ایستادگی سربازان مبارز و قطره قطره ی خون شهدا ی انقلابی مان همچنان برپاست. پس به هر سبب، آبرو و حیثیت و شرافت ملی و میهنی مان را به خاطر آسودگی در دنیا آسان و ارزان نفروشیم!

یادمان باشد که با صدور نامه‌ی رهبری که مقارن با ایام سوگواری حسینی انتشار یافته است همچون سربازی آماده از این سنگر با خروش، هنرمندانه دفاع خواهیم کرد و تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم نمود. با اقتدار اقتصاد ملی مقاومتی، تن به ذلت و لذت های ناجوانمردانه آمریکا ندادیم و نخواهیم داد. به استناد آیات نورانی قرآن مجید و سفارش موکد در کلام گوهر بار امامان معصوم مان به مسلمانان با " هرگونه استبداد و استکبار و استعمار" فرهنگی سیاسی انسانی مخالفیم و در مقابله‌ی نیت‌های باطل ناانسانی خواهیم ایستاد و آن را همچون مکتب حسینی با شرافت خون، واژگون خواهیم کرد.

ما در صورت اجرای 9 توصیه دردانه ی رهبری با فرجام توافق نامه برجام موافقیم، در غیر اینصورت چون گذشته در این جبهه ازحریم و حرمت مردم دلسوز، آرمان های امام راحل (ره) و پاسداری خون طیب شهدای اسلام و انقلاب، مجدانه و مجاهدانه دفاع خواهیم کرد و با افتخار تام اعلام می داریم " هیچ گونه تهدید، تحریم و تحمیل از سوی دشمن " را نخواهیم پذیرفت و با خروشی خالصانه آماده پیکاریم.

مذاکره کنندگان محترم کشورمان بدانند که در صورت عدم برپایی یا فروپاشی یا برهم پاشی تعهدات فیمابین از سوی مذاکره کننده مقابل، ما هنرمندان و ادیبان دیار فرهنگی فارس همچون سربازانی آماده به رزم در جبهه ی فرهنگی و هنری و ادبی در جهت اجرای فرمایشات فرمانده کل قوا از هیچ تلاش و همتی فروگذار نخواهیم بود و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که شهد شاهد شهادت حسینی و هشت سال دفاع مقدس از خاطره مان زدوده نشده است... آری ایستاده ایم.

امید وافر داریم به یاری نفس های رحمانی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و هدایت و حمایت مدبرانه مقام معظم رهبری دیگربار فتحی شامخ و شکوهمند در دل های شیعیان مسلمان بیافرینید.

مقام معظم رهبری مستدام باد.

التماس دعا.

والسلام و علیکم و رحمت الله وبرکاته

بیانیه پانصد شخصیت اهل فرهنگ و ادب و هنر فارس"

ارسال نظرات
پر بیننده ها