خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی و هم فکری مسئولان علمی پژوهشی دانشگاه های شاهرود به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست هم اندیشی و هم فکری مسئولان علمی پژوهشی پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شاهرود در سالن جلسات بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد.

در این نشست حامد کلاهی مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان سمنان به توجیه برنامه های علمی سال 94 در جهاد علمی، کارگاه ها و هسته های و نشست های علمی و حمایت و پشتیبانی از مقالات علمی و پایانامه ها دانشجویی پرداخت.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سطح دانشگاه ها هسته های علمی، بازدید علمی و نشریات علمی ایجاد شود و در راستای اقتصاد مقاومتی کارگاه علمی برگزار گردد.

کلاهی با اشاره به اهداف این نشست افزود: ایجاد وحدت رویه و یک صدایی در بین دانشجویان و مسئولین علمی شهرستان در ۶ ماهه دوم سال ۹۴ و ایجاد شناخت مناسب نسبت به برنامه های ابلاغی سال در این ۶ ماهه از اهداف این نشست است.

وی ادامه داد: ایجاد شناخت نسبت به منظور بسیج از فعالیت های علمی و روشن شدن اولویت های علمی کشور (جهاد علمی) از دیگر اهداف این برنامه با حضور شما عزیزان و مسئولین می باشد.

کلاهی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در موضوع جهاد علمی و اقتصادی گفت: شما دانشجویان به عنوان افسران انقلاب اسلامی در جنگ حاضر باید گفتمان رهبری انقلاب به عنوان فرمانده جنگ را به خوبی درک و در جامعه پیرامونی خود بسط و گسترش دهید.

مسئول علمی پژوهشی ناحیه دانشجویی استان سمنان تاکید کرد: امروز جهاد علمی و اقتصادی از شما دانشجویان که امید انقلاب هستید انتظار است و باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی درست و مدون بتوانیم رهنمودهای رهبری را جامعه عمل بپوشانیم چرا که رهبری از ما انتظار بیشتری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها