علی اشرف خانلری
به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و گسترش فرهنگ عاشورایی؛
خبرگزاری بسیج: امیر حسین نادعلی متولد 1381 کلاس هفتم مدرسه منتظری دولت آباد از چهار سال پیش وارد تعزیه شده است و علاقه دارد این هنر را دامه دهد و نقش های سنگین تری را اجرا کند.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۹۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

امیر حسین می گوید: مشوق من هم پدرم بوده و خوشحالم که زیر نظر عمو خسرو «رمضان فرخ رو، ملقب به خسرو شمر» استاد همه تعزیه خوان ها آموزش می بینم. بیشتر مطالب را حفظ کرده ام بعضی دوستانم در مدرسه و در محل با من صحبت می کنند و اکثر آنها علاقه دارند وارد این عرصه شوند.

امیر حسین نادعلی می گوید: من دوست دارم کار تعزیه را ادامه دهم. نقش حضرت علی اکبر(ع) را خیلی دوست دارم و علاقه دارم این نقش را اجرا کنم؛ این نوجوان هنرمند بحث جالب تری را مطرح می کند و می گوید: مسئولان باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی و بازی های خشن و جنگی خارجی که فرهنگ و قدرت ورزشکاران خودشان را در بازی های کامپیوتری به کشورهای دیگر صادر می کنند، ما هم باید از طریق بازی های رایانه ای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی را ترویج کنیم و از این طریق جوان های کشورمان و حتی جوانان و مردم سایر نقاط جهان را با واقعه عاشورا و رشادت های امام حسین(ع) و یارانش و ظلم هایی که در حق اهل بیت پیامبر (ص) تحمیل شد آشنا کنیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار