خبرهای داغ:
سردار رستگارپناه در یادواره 222 شهید لشگر مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر:

مذاکرات هسته‌ای با تدبیر رهبری مدیریت شد

مشاور معاونت راهبردی سپاه پاسداران گفت: ما امروز مفتخریم که کشور ما در مقابل تمام دنیا ایستاد و اراده خود را به آنها تحمیل کرد به ویژه در مسائل مذاکرات هسته ای که با تدبیر رهبری مدیریت شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۶۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره سرداران و فرماندهان و 222 شهید لشگر مهندسی 43 امام علی(ع) و سالگرد شهدای جانباز و متوفی و سردار حاج حسن صارمی با حضور مسئولین شهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سایر اقشار مختلف مردم در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

مشاور معاونت راهبردی سپاه پاسداران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امام خمینی(ره) تمدن جدیدی را پایه‌گذاری و تمدن‌های ظلم و استکبار را سست کرد.

سردار حسن رستگارپناه با بیان اینکه با وجود تمام توطئه‌های دشمنان، این نظام ماندگار شد، افزود: پیام انقلاب ما صلح و دوستی و آرامش برای همه کشورها و جریان‌ها است که توسط امام پایه‌گذاری شد.
وی ادامه داد: هشت سال مقاومت، ایثار و فداکاری مردم به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه گرانبها است که دشمنان را شکست داد.

مشاور معاونت راهبردی سپاه پاسداران تصریح کرد: صبر و پایداری امثال سردار حاج حسن صارمی با تمسک به عاشورای حسینی و ولایتمداری باعث پیروزی کشور در تمام صحنه‌ها شد.

وی بیان داشت: ما امروز مفتخریم که کشور ما در مقابل تمام دنیا ایستاد و اراده خود را به آنها تحمیل کرد به ویژه در مسائل مذاکرات هسته ای که با تدبیر رهبری مدیریت شد.

رستگارپناه با تأکید بر ادامه راه شهدا خاطرنشان کرد: ایستادگی شهدا و ایثارگران به ما درسی داد که در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.
در پایان مراسم نیز مداحی و سینه‌زنی توسط مداح اهل بیت، سوری از همرزمان شهدا انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات