خبرهای داغ:
در بخشی از این یادداشت خطاب به وزیر اسبق امور خارجه انگلیس آمده است: "نفوذ"، رویای ناتمام تو خواهد بود، حرف ما و رهبرمان یکی است، تو و دولت‌مردانت هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۵۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان فارس، جمعی از نویسندگان استان فارس در پی سفر "جک استراو" وزیر اسبق امور خارجه انگلیس به استان فارس یادداشتی را خطاب به این سیاست‌مدار منتشر نمودند.

در بخشی از این یادداشت امده است: " بیا که خوب آمدی، آمده ای تا اعلام کنی در کربلای 94 شمر و یزید زمانه ای، بیا ما که ما یاد گرفته ایم که همه روزها و همه زمین ها کربلاست، بیا تا ما هم ندای هیهات من الذله سر دهیم و شعار مرگ بر انگلیس و امریکا و اسرائیل را به گوش جهانیان برسانیم."

متن کامل این یادداشت به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
الذین کفروا و صَدُ عن سبیل الله اَضَل اعمالهم
«آنان که به خدا کافر شدند و راه دین خدا را بر خلق بستند، اعمال آن ها تباه و باطل خواهد شد». (سوره محمد آیه 1)

اینجا چه می کنی؟ اینجا که جای تو نیست. علمک عثمان قصه ی خون خواهیه، خوانده شده ایست که برای ما تازگی ندارد، هر چند تاریخ همیشه رو به تکرار است و این بار تو جک استراو با عَلَم خنثی سازی ایران هراسی آمده‌ای توی موطن من؟ شیطان اگر دشمنی اش با آدم تمام شود؛ حتما کید و دشمنی 300 ساله ی تو و دولت‌مردانت هم با ما تمام می شود.

شنیده ام قدم های نامیمون و نامبارکت را گذاشته ای تو پاسارگاد. روی پلکان های تخت جمشید که پا می گذاشتی کاش آن چشم های غبار گرفته ات را باز می کردی و می دیدی که تمام سربازهای روی نگاره های تخت جمشید، سر نیزه هایشان را به سمت تو نشانه رفته اند و همیشه آماده در میدان، زره پوش ایستاده اند.

کاش چشم هایت را باز کرده بودی و دیده بودی که ستون های استوار تخت جمشید هنوز نشان استواری قلم های ما هنرمندان این سرزمین را با خود دارد. قلم های ایستاده که تو و تمام دشمنان این سرزمین را به رسوایی می کشد.

صدای طبل ها را می شنوی! صدای طبل های عزاداری اربابمان حسین (ع ) است، گوش هایت را تیز کن، می گوید: « اگر می شد سازش کرد، اگر می شد با یزید بیعت کرد، من می کردم...» معامله و بیعت با یزید در مکتب حسین (ع) منسوخ است.

حال آمده ای توی سرزمین من چه کار؟ آمده ای راه نفوذ باز کنی؟ گذاشته ای، چه روزهایی آمده ای؟ تاسوعا و عاشورای حسینی.

جک استراو هنوز یادمان نرفته عاشورای سال 88 را، دست های پلید و پنهان تو و دولت تو برای ما در آن واقعه رو بوده، هست و خواهد بود.

بیا که خوب آمدی، آمده ای تا اعلام کنی در کربلای 94 شمر و یزید زمانه ای، بیا ما که ما یاد گرفته ایم که همه روزها و همه زمین ها کربلاست، بیا تا ما هم ندای هیهات من الذله سر دهیم و شعار مرگ بر انگلیس و امریکا و اسرائیل را به گوش جهانیان برسانیم.

جک استراو، به سَرت نزند یک وقت از نزدیکی ها ی آرامگاه حافظ هم رد شوی و گرنه لسان الغیب همانطور که قرآن را در 14 روایت خواند، اگر بود، تمام زیر و بم تو را با 14 روایت دیگر به جهانیان عرضه می کرد؛ تا همه بدانند جنگ افروزی های جهان از آن کیست و چه کسانی پشت پرده، ارزش های انسانی را به زیر کشیده اند.

جک استراو امروز عاشوراست! در عاشورا بزرگترین درس ها نهفته است. اما بگذار یکی از این درس ها را که رهبرم به من آموخته است یادآور شوم، عبرت! عبرت گیری از عاشورا! تا نگذاریم روح انقلاب در جامعه از بین برود و فرزندان انقلاب گوشه گیر شوند.

برنامه ریزی تان دقیق بود. چندی پیش به ما جوانان انقلابی نقاب افراطی زدید، می خواستید منزوی‌مان کنید تا صدایمان در نیاید، تا فضیلت ها و صاحبان فضایل چون حسین بن علی را به مذبح ببرید و زیاده خواه هان و افزون خواه هان پر توقع، بی صفا و بی معنویت را مسلط کنید، اما رهبر ما هوشیار بود، بانگ بر آورد: « جوانان مومن انقلابی آماده باشید ... شب و روز نشناسید ... روحیه انقلابی شماست که به داد این کشور می رسد... »

جک استراو گوش کن! من و تمام هنرمندان انقلابی موطنم، وسط میدان هستیم تا ارزش ها و فضیلت های انقلاب حفظ شوند، بدان تا وقتی که نیروی مومن، انقلابی، بسیجی و حزب الهی بیدار هستند، "نفوذ"، رویای ناتمام تو خواهد بود، حرف ما و رهبرمان یکی است، تو و دولت‌مردانت هیچ غلطی نمی توانید بکنید؛ جک استراو پایت را از موطن ما بیرون بگذار.

بگذار باز یاد آوری کنم، امروز عاشوراست و مهم ترین درس عاشورا شهادت طلبی است، ما کفن پوشان عرصه ی جهادیم، ما نمی گذاریم معیارهای الهی ما عوض شود. پایت را از موطن ما بیرون بگذار که سربازان امام خامنه ای درس های عاشورای حسین (ع) را خوب یاد گرفته اند، پایت را از موطن ما بیرون بگذار، نفوذ رویای ناتمام تو خواهد بود.

خار چشم تو و همه دولت مردانت، جوانان هنرمند انقلابی فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها