خبرهای داغ:
محمودی نورآبادی گفت: رسانه ها و مطبوعات باید با صدایی رسا اعتراض مردم ایران نسبت به این حضور را به اطلاع مسئولان برسانند.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۵۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمودی نورآبادی نویسنده کتاب "رُنج" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به حضور جک استراو وزیر اسبق خارجه  انگلیس در شهر شیراز گفت: کسانی که بدنبال بهره برداری‌های سیاسی در آستانه انتخابات هستند به جای آنکه خود را وام‌دار نظام و راه امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بدانند دست خود را به سمت کسانی دراز می کنند که در فتنه سال 88 نقش داشته اند.

محمودی با اشاره به حمایت وزیر اسبق خارجه انگلیس از فتنه گران در سال 88 گفت: این سوال پیش رو است که چرا مسئولان فرهنگی در روزهای عزاداری اباعبدالله (ع) که خاطرات حرمت‌ شکنی امام حسین(ع) از سوی فتنه‌گران در سال 88 را هم یادآوری می کند، دست خود را به سمت نوچه های ملکه انگلیس دراز می کنند و اجازه می دهند که خائنین به ملت ایران در این ایام و در شهر شیراز به گردش بپردازند.

نویسنده کتاب "رُنج" با اشاره به اینکه دولتمردان انگلیسی چیزی جز خیانت درکارنامه ی خود ندارند، گفت: این حیرت انگیز است که کسانی از حضور این فرد در ایران و بخصوص شهر شیراز استقبال می کنند و به انتظار خیر و برکت از سوی این گونه افراد خائن نیز هستند!

محمودی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی استان فارس موظف هستند با صداقت دلایل حضور این چهره‌ی سیاسی خائن به ملت ایران در شهر شیراز را بیان کنند، گفت: جک استراو کسی است که در کتاب خاطراتش ملت ایران را تحقیر می کند و می نویسد که در سرویس بهداشتی به تماس تلفنی وزیر امور خارجه وقت ایران پاسخ می دهد.

محمودی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در آگاه سازی اقشار جامعه گفت: رسانه ها و مطبوعات باید با صدایی رسا اعتراض مردم ایران نسبت به این حضور را به اطلاع مسئولان فرهنگی برسانند.

دولت‌مردان انگلیسی چیزی جز خیانت در کارنامه‌ی خود ندارند

رُنج، این رمان داستان تلاش مرد جوانی از عشایر است که پدرش زمانی که گوسفندانش را به چرا برده در نزاعی بر سر محل چرای گوسفندان، به ضرب گلوله ی چوپان دیگری کشته می شود. خانواده ی قاتل - به رسم و عادتی به نام خون بس- دختر خود را به عقد فرزند مقتول در می آورند تا او بخاطر این پیوند از کشتن قاتل پدرش صرفنظر کند؛ اما با این حال فرزند مقتول به خونخواهی پدرش دنبال قاتل که متواری شده میگردد و پی می برد او متحول شده و حالا در جزیره مجنون در حال نبرد با دشمن عراقی است و چه فضایی برای آدم کشتن بهتر از جبهه؟ میان این همه تیر و ترکش و گلوله! حضور فرزند مقتول در کنار قاتل در جزیره ی مجنون و تلاش برای کشتن قاتل پدرش، اتفاقاتی خواندنی را رقم می زند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها