خبرهای داغ:
مسئول معاونت عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان:
مسئول معاونت عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان با بيان اينكه سعادت بشريت در گرو احياي فريضه امر به معروف است، گفت: مسئولان و متوليان امر بايد در راستاي تحقق و اجراي صحيح اين سنت ارزشي و الهي در جامعه تلاش كنند.
کد خبر: ۸۵۸۴۷۱۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين جواد صميمي در در جلسه هم انديشي مربيان نخبه بسيج كه با موضوع شيوه ها و كاربردي كردن فريضه امر به معروف و نهي از منكر در مركز علمي پژوهشي بسيج استان سمنان برگزار شد، ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت سرورو سالارشهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اظهار داشت: هدف از قيام امام حسين(ع) احياي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه است.

وي اصلاح و سعادت بشريت را در احياي فريضه امر به معروف دانست و گفت: مسئولان و متوليان امر بايد در راستاي تحقق و اجراي صحيح اين سنت ارزشي و الهي در جامعه تلاش كنند.

مسئول معاونت عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: ‌نخستين دوره تربيت و تعالي ناحيه اي در تمامي نواحي با جامعه هدف فرماندهان پايگاه ها، شوراي حوزه و مديران عقيدتي و نظارت با موضوع امر به معروف و نهي از منكر با بررسي شاخص ها آن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمين صميمي با اشاره به برگزاري و مداومت اين آموزشها تا پايان سال جهت احيا و زنده نگه داشتن اين فريضه فراموش شده افزود: ‌بايد در جهت تعميق معنويت گام هاي اساسي و بنياديني برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها