با عنوان کاروان شهید حسین همدانی؛

کاروان راهیان نور دانش آموزان پیشوا به غرب کشور اعزام می شود

خبرگزاری بسیج: نخستین کاروان دانش آموزی با حضور بیش از14۰دانش آموز در قالب3دستگاه اتوبوس از شهرستان پیشوا به سمت غرب کشور اعزام می شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۹۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا بیان داشت: اردوی راهیان نور دانش اموزی به منظور آشنا نمودن نسل جوان با فلسفه جهاد وشهادت وزنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و ایثارگران و مقابله با جنگ نرم دشمن برگزار می شود.

سید جوادزواره "ایمن افزایی"، "بصیرت افزایی" و "آشنایی جوانان با خطرات" هدف از برپایی اردوهای راهیان نور دانست و گفت: باید تلاش کنیم یک عمق بخشی خاص به جوانانی که در آینده مسئولیتهای مختلف را در کشور بر عهده می گیرند، بدهیم.

زواره اظهار داشت : بیش از140دانش آموز بعنوان اولین کاروان راهیان نور به سمت غرب کشوردر قالب3دستگاه اتوبوس اعزام میشوند.

وی اشاره داشت: براساس دستورالعمل اردوهای راهیان نور غرب به صورت مشترک توسط وزات آموزش و پرورش و سازمان بسیج برگزار می گردد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد:برنامه های فرهنگی متنوع ومتناسب با مشخص کردن مسئول اجرای هر بخش تعیین شده است .

سید جواد زواره ازحضور راویان و روحانیون در اتوبوس ها خبر داد وگفت: حضور روحانیت در اردوی راهیان نور تأثیر به سزایی در رشد و تعالی این برنامه عظیم فرهنگی دارد.

مسئول بسیج دانش آموزی ادامه داد: به خاطرشهادت سردار شهید حسین همدانی امسال نام کاروان راهیان را به نام این شهید بزرگوار نام گذاری کرده ایم .

وی اذعان داشت: زائرین از منطقه سر پل ذهاب ، تنگه مرصاد، پادگان ابوذر،ارتفاعات بازی درازبازدید و شاهد بازنمایی و رزمایش شب های آسمانی نیز خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار