امسال هم مراسم یازدهم محرم همانند سال‌های گذشته با حضو عاشقان اهل‌بیت (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار و مردم ولایتمدار زنجان در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان به عزاداری خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۹۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان گفت: برنامه‌های عزاداری از روز اول ماه محرم در مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار می شود.

فرید احدیان افزود: امسال هم مراسم یازدهم محرم همانند سال‌های گذشته با حضو عاشقان اهل‌بیت (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار و مردم ولایت‌مدار زنجان در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان به عزاداری خواهند پرداخت.

احدیان اظهار داشت: امکان پرداخت نذورات به زینبیه اعظم زنجان از طریق تلفن فراهم شده است، این امکان باعث شده است که مردم دوستدار اهل‌بیت (ع) بتوانند با شماره‌گیری #10*7*733* و # 710 *733* نذورات خود را به زینبیه اعظم زنجان اهدا کنند.

وی در ادامه گفت: امسال 14 اکیپ ثابت و 70 اکیپ سیار در مجموع 84 اکیپ جمع‌آوری نذورات مردم در یازده محرم را بر عهده خواهند داشت.

فرید احدیان با یادآوری اینکه علاوه بر 84 اکیپ ثابت و سیار که برای جمع‌آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده، چهار اکیپ سیار نیز نسبت به جمع‌آوری نذورات بانوان اقدام خواهد کرد، اظهار کرد: 950 خادم افتخاری در قالب اکیپ‌هایی نسبت به هدایت دسته، انتظامات، صوت، نذورات اقدام می‌کنند.

وی گفت: همچنین بیش از 400 نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این دسته عزاداری فعالیت خواهند کرد.

مدیر اجرایی مسجد زینبیه اعظم زنجان به شهروندان عزادار توصیه کرد که نذورات خود را حتما به افرادی که دارای کارت شناسایی این مسجد هستند تحویل دهند.

ارسال نظرات