خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان:

عاشورا الگوي همه انقلاب هاي اصيل اسلامي است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان گفت: عاشورا و قيام امام حسين(ع) الگوي همه انقلابهاي اصيل اسلامي است.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۷۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در جلسه هم انديشي مربيان نخبه بسيج كه با موضوع شيوه ها و كاربردي كردن فريضه امر به معروف و نهي از منكر در مركز علمي پژوهشي بسيج استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هفته اول ماه پيروزي خون بر شمشير هفته امر به معروف و نهي از منكر ناميده شد است كه بسيار بجا و مناسب است؛ چرا كه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) فرموده اند«من اراده كرده ام امر به معروف و نهي از منكر كنم».

وي افزود: معروف در نگاه آن حضرت برپايي حاكميت الهي با رهبري حجت خدا و امام معصوم (ع) است و منكر حكومت استبدادي يزيدي است كه با نفوذ شيطان در درون انسان ها و شياطين انسي در منحرف كردن خواص بي بصيرت و مردم بر جامعه اسلامي آن روز تحميل شده است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان ادامه داد: امام حسين(ع) مي خواست اين منكر را از سر راه بردارد؛ حتي اگر با شهادت خود و يارانش به اين نتيجه برسد كه به نتيجه بسيار خوبي رسيد و براي همه انقلابهاي اصيل اسلامي الگو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها