کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۰۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاه ها با حضور مسئولان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج در  سپاه شهرستانی میرجاوه برگزار شد.

مسئول امربه معروف ونهی از منکر سپاه شهرستانی میرجاوه در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هدف ابا عبدالله الحسین از نیمه کاره رها کردن مراسم حج و سفربه کربلا، عمل به وظیفه اش در قبال اسلام بود بنابراین هریک از ما باید به وظایف خویش آگاه باشیم ودر عمل به آن بکوشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مختارصابکی افزود: ملت ما در هر زمینه ای مقاومت کرد به پیروزی رسید امروز نیزمقاومت در زمینه تحریم های اقتصادی و تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درخصوص اقتصاد مقاومتی مهمترین جبهه مقاومت ملت ماست.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های دولتی ومردمی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حمایت از تولید ملی از جمله ارکان اقتصاد مقاومتی است که تاثیربسزایی در رشد وتوسعه اقتصادی دارد.

جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه نیز بیان داشت: والاترین جهادی که پایه واساس جامعه را محکم می کند، امربه معروف ونهی ازمنکراست.امام حسین علیه السلام اولین شهیدامربه معروف ونهی ازمنکراست.

سرهنگ پاسدارحسین صیادی افزود: امر به معروف و نهي از منکر در ميان فرائض ديني از اولويت و اهميت خاصي برخوردار ت ، امتياز آن به اين جهت است که اين فريضه راهگشا، زمينه ساز تحقق محيطي مناسب براي عمل به واجبات ديگر به شمار مي آيد .

ارسال نظرات