فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

افتتاح 4 مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی گفت: با اقدامی بسیجی وار و جهادی برای همیشه پرونده فضاهای آموزشی نامناسب و فاقد مدرسه را خواهیم بست.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۷۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مدرسه ۲کلاسه عشایری شهید شوشتری که در روستای کشیک سنگان خاش برگزار شداظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط استاندار  و با تشکیل ستادی بین سپاه و اداره کل نوسازی مدارس استان و آموزش وپرورش و امضاء تفاهم نامه با اقدامی بسیجی وار و جهادی برای همیشه پرونده فضاهای آموزشی نامناسب و فاقد مدرسه را خواهیم بست.

وی افزود: اعتقاد ما براین است که در این استان با اقدامات جهادی و بکارگیری نیروها و استعدادها می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز گفت: این مدرسه توسط گروه جهادی شهید محمد زاده بسیج دانشجویی خاش در مدت ۲۵روز احداث شده است و تعداد ۴۰دانش آموز دختر و پسر در آن مشغول به تحصیل می شوند.

علیرضا کیخا افزود: این چهارمین مدرسه ای است که توسط گروههای جهادی در استان با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی استان و اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدارس  در روستاهای تنگه ندام از توابع بخش مرکزی زاهدان، گزمه از توابع بخش مرکزی شهرستان هیرمند و روستای لال محمد از توابع سنگان بخش مرکزی خاش قرار دارند گفت: مجموعا برای این ۴روستا حدود ۱۵۰میلیون تومان توسط بسیج دانشجویی استان هزینه صرف شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: طرح احداث این مدارس از  20 مرداد ماه امسال آغاز شد و با افتتاح چهارمین مدرسه در روستای کشیک شهرستان خاش به اتمام رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار