مراسم بدرقه کاروان 250 نفری راهیان نور دانش آموزی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه و مسئولین ادارات شهرستان درگز و اولیای دانش آموزان در ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۳۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
بسیجی هادی گله دار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه درگز  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ دانش آموز دبیرستانی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج درگز و اداره آموزش و پرورش شهرستان  به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: مدت زمان این اردو شش روز است و با قطار انجام می شود و بازدید از مناطق جنگی هویزه، اروند، شلمچه، دهلاویه، پادگان شهدای عشایر و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله عناوینی است که در طول این اردو برگزار می شود.

گله دار با تاکید به اهمیت بازدید از مناطق عملیاتی خاطر نشان کرد: برگزاری این اردوها برای نسل نو دستاوردهای بسیار مهم و تاثیرگذاری همچون آشنایی با دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس خواهد داشت.

وی افزود: آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس، احیای فرهنگ شهادت، حماسه ایثار، و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی از مهمترین این دستاوردها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها