فرماندار بهاباد به وقوع زلزله امروز صبح در بهاباد اشاره نمود و گفت: کانون این زلزله در 17 کیلومتری شرق بهاباد و در روستای جوادیه یا شوراب بود که محلی خالی از سکنه است و خسارت جانی نداشته است.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۲۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیچ از بهاباد؛ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در ابتدای جلسه به وقوع زلزله امروز صبح در بهاباد اشاره نمود و گفت: کانون این زلزله در 17 کیلومتری شرق بهاباد و در روستای جوادیه یا شوراب بود که محلی خالی از سکنه است و خسارت جانی نداشته است.

"عباس اقبال" با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله، خواستار انعکاس کمبودها و امکانات مورد نیاز ادارات شهرستان در مواقع بحران به مدیران کل استان شد و گفت: مسئولین ادارات باید این مسئله را به صورت جدی پیگیری و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را تهیه نمایند.

"عباس اقبال" با اشاره به در پیش رو بودن فصل زمستان و با تأکید بر آمادگی دستگاهها جهت مقابله با حوادث احتمالی گفت: با شروع فصل زمستان بحران هایی از قبیل بارش برف، سیل و سرما داریم که ادارات آب و فاضلاب، برق، راه، شهرداری و هلال احمر و دستگاههای امداد رسان باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین ادارات شهرستان وجود دارد گفت: هماهنگ بودن ادارات در این فصل و مواجهه با مواقع بحران امری ضروری است.

در ادامه جلسه بخشداران و دستگاه های عضو ستاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مواقع بحران، مشکلات احتمالی در فصل زمستان، کمبودها و امکانات مورد نیاز و مدیریت امکانات موجود در مواقع بحران را بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

لازم به ذکر است ساعت 8  و 44 دقیقه و 57 ثانیه صبح امروز زمین لرزه ای به ‌قدرت 4.2 در مقیاس ریشتر بخش هایی از شهرستان بهاباد را لرزاند که به صورت شدید احساس می شد؛ این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 32.01 و طول جغرافیایی 56.11 رخ داد.

 

ارسال نظرات