نماز ظهر عاشورا با حضور پرشور و عظیم عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان یزد اقامه شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۱۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: امروز نماز ظهر عاشورا هم‌زمان با وقت نماز ظهر با حضور پرشور هیئت‌های عزاداری و اقشار مختلف جامعه، در نقاط مختلف استان یزد اقامه شد.

عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در استان یزد هم‌زمان با سراسر کشور نماز ظهر عاشورا را به یاد نماز ظهر سرو سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای حضرت، در نقاط مختلف استان یزد با حضوری پر از شور، شعور و بصیرت حسینی اقامه کردند.  

در شهر یزد هم هم‌زمان با سراسر استان یزد نماز ظهر عاشورا توسط هیئت‌های مذهبی و عزاداری مرکز استان در خیابان‌های مختلف شهر یزد با حضور پرشور اقامه شد.

مسئولان ارشد استان و هماهنگی هیئت‌های عزاداری در استان یزد هم، همراه با عزاداران حسینی در استان یزد به عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.

هزاران نفر از شیفتگان خاندان عصمت و طهارت و دل سوختگان حسینی در استان یزد، در قالب هیئت‌های عزاداری، دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر‌زنی عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان داده و در سوگ مظلوم کربلا گریستند.

مراسم عزاداری در استان یزد از صبح عاشورا با حضور پر شور هیئت‌های مذهبی و عزاداری در مسجد حظیره با قرائت زیارت عاشورا و دعای فرج برای ظهور امام زمان (عج) آغاز و استان یزد را غرق در ماتم حسینی کرد.

نمازگزاران حسینی پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در خیابان‌ها و محله‌ها به سوگواری پرداختند.

 

ارسال نظرات