علی اشرف خانلری
سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به قبله تهران؛
خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری اظهار امیدواری کرد که در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت موضوعات و مشکلات مهم شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و با حمایت دولت تدبیر و امید معضلات و مشکلات این منطقه برطرف شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۹۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان ری که با حضور معاونان فرماندار، بخشداران و روسای ادارات در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : در سفر هیات دولت موضوعات و طرحهایی مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد که از گذشته نیمه تمام باقی مانده و انجام و پایان این طرحها برای شهرستان و مردم آن حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این سفر هیچ پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد مگر اینکه برای شهرستان مهم و حیاتی باشد که این موضوع نیز باید در کارگروه ویژه ای بررسی و ارزیابی شود تا در صورت لزوم در دستور کار دولت قرار بگیرد.

جمالی پور چند موضوع را برای شهرستان ری حیاتی و حساس برشمرد و اضافه کرد: موضوع بهداشت و درمان شهرستان بسیار مهم است و امید داریم با حمایت های دولت محترم، تکمیل ساختمان بیمارستان فیروزآبادی انجام شود.

فرماندار ری افزود: بیمارستان هفتم تیر نیز از نواقص زیادی برخوردار است که امید داریم با عنایت دولت و سرمایه گذاری مطلوب در این زمینه یک مرکز درمانی جدید در شهرستان ری احداث شود.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه راه گفت: در حوزه راه، کمربندی دوم از اولویت و اهمیت زیادی برخوردار است که باید با سرعت بیشتری تعیین تکلیف شود تا شاهد تصادفات متعدد نباشیم.

وی افزود: کمربندی حسن آباد نیز معضل جدی است که باید در این سفر به آن پرداخت و اعتبارات لازم در نظر گرفته شود. جمالی پور گفت: در حوزه آب شهرستان موضوع آبهای فاضلاب و روان آبها تهدید جدی برای سلامت مردم محسوب می شود که باید با احداث تصفیه خانه این معضل بزرگ را برطرف کرد.

وی افزود : در زمینه آب شرب نیز علیرغم همه مشکلات موجود در این مسیر به کمک شرکت آبفا برخی از این معضلات برطرف شده است اما در برخی نقاط روستایی نیاز به کمک و حمایت دولت است تا مشکلات آب شرب روستاها نیز برطرف شود.

 

 

 

ارسال نظرات