امام جمعه مریوان در مراسم روز عاشورا گفت:محبت امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر گرامی اسلام جزء ایمان و عقیده اهل سنت است؛ اهل سنت و به خصوص در کردستان مردم به اهل بیت و امام حسین(ع) ارادتت خاصی دارند.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۸۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی در مراسم روز عاشورا در شهرستان مریوان در جمع عزاداران با اشاره به اینکه همه مسلمان شیفته پیامبر و اهل بیت ایشان هستند، گفت: عمل به سیره اهل بیت پیامبر گرامی اسلام راه سعادت انسان را هموار می کند.

وی عمل به سیره پاک اطهار اهل بیت پیامبر گرامی اسلام را امانتی در دست مسلمانان دانست و محبت اهل بیت را جز عقیده اهل سنت دانست.


امام جمعه مریوان، اظهار داشت: شهادت امام حسین(ع) در راه عدالت و حق طلبی بود، قیام ایشان بخاطر دنیا و منافع زودگذر آن نبود. وی ادامه داد: امام حسین(ع) فرزند امام علی (ع) خلیفه مسلیمن است زمانی که امام علی(ع) خلافت را پذیرفتند فرمودند اگر اجرای عدالت بازپس گیری حق مظلوم از ظلم نبود هرگز آن را قبول نمی کردم.


امام جمعه مریوان، افزود: محبت امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر گرامی اسلام جزء ایمان و عقیده اهل سنت است و اهل سنت و به خصوص در کردستان مردم به اهل بیت و امام حسین(ع) ارادتت خاصی دارند.


وی تصریح کرد: محبت به اهل بیت علامت و نشانه ایمان و موجب ورودی به بهشت است و بغض و کینه نسبت به اهل بیت ورود حتمی به جهنم است.


ماموستا شیرزادی، افزود: خون حسین مظلوم دین خدا و رسول را احیا کرد و هیچ گاه فریاد آزاد خواهی امام حسین(ع) و یارانش فراموش شدنی نیست.


ارسال نظرات