امام جمعه اردکان:

باید حرمین شریفین را از دست استعمار آل سعود نجات بدهیم

امام جمعه اردکان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم فراموشی فاجعه منا گفت: باید حرمین شریفین را از دست استعمار آل سعود نجات بدهیم.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۵۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان: حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فاجعه منا نباید فراموش شود.

وی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای مسلمان خواست تا با اتحاد و ایستادگی در برابر آل سعود خائن، حق این مظلومان و جانباختگان این فاجعه را بگیرند.

امام جمعه اردکان گفت: باید حرمین شریفین را از دست استعمار آل سعود نجات بدهیم.

وی اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر گاهی بخاطر اعدام یک قاچاقچی و یا یک مجرم محکوم به اعدام آنقدر تبلیغات می کنند و سر و صدا به راه می اندازند و حرف از حقوق بشر می زنند اما وقتی چند هزار مهمان خدا در لباس احرام و در عرض چند ساعت فجیعانه و غریبانه و با لب تشنه جان دادند کسی حرفی از حقوق بشر نمی زند چون دستشان با آل سعود در دست یکدیگر است و در دشمنی با شیعه و عالم اسلام هماهنگ هستند.

خطیب جمعه اردکان در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از همه کسانی که در برپایی مراسمات دهه اول محرم با شور و شعور فعالیت کردند از هیئت های عزاداری که با رعایت مسائل شرعی از ذبح حیوانات در معابر خودداری کردند تقدیر کرد.

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی(ره) امام جمعه فقید اردکان یاد و خاطره آن عالم بزرگوار و همه علمای شهرستان اردکان را گرامی داشت.

وی افزود: حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی(ره) جزو علمای ولایت پذیر و از افتخارات اردکان هستند.

امام جمعه اردکان از عموم مردم خواست تا در مراسم یادبود این عالم فرزانه شرکت کنند.

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده اولین فرمانده تیپ الغدیر یزد از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه اردکان به آن پرداخت .

وی همچنین با تبریک پیروزی تیم والیبال آرمان اردکان در مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با وحدت برای کسب موفقیت های بیشتر گام بردارد.

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه اول ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا به بیان فضائل و مناقب حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و ویژگی بارز آن حضرت در تبعیت محض از ولایت پرداخت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار