امام جمعه عقدا:

دولت و مجلس بر اجرای برجام نظارت داشته باشند

امام جمعه عقدا گفت: دولت و مجلس نقش نظارتی خود را در اجرای برجام داشته باشند و مبادا طرف های مقابل با فریب بخواهند با ملت ایران رفتار کنند.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا: حجت الاسلام سید محمود حسینی زاده در خطبه های نمازجمعه عقدا افزود: اگر آنها به راستی آزمایی خود اصرار دارند ما هم این راستی آزمایی را با دقت و حساسیت اجرا کنیم تا نتوانند حیله و ترفندی داشته باشند. 

وی بیان کرد: دشمنی که با پیشنهاد خود بر میز مذاکرات هسته ای نشسته است باز هم گزینه های مختلف را روی میز دارد و حرف از تهدید و تحریم می زنند.
خطیب جمعه عقدا گفت: ما اعلام می کنیم هیچ اعتمادی به استکبار نداریم.
وی ادامه داد: فرهنگ حسینی و انقلاب کربلا راه ایستادگی مقابل ظلم و ستم را به بشر نشان داد. 
حجت الاسلام حسینی زاده گفت: مستکبران همیشه درصدد چپاول و غارت و ظلم به مظلومان عالم هستند و این خوی استکباری آنان موجب شده تا با اسلام دشمنی کنند و درصدد مبارزه با مسلمانان واقعی باشند و در این مبارزه تنها الگوی پیروزی راه حسین بن علی است.
وی اظهار کرد: بصیرت اسلامی و شناخت دشمن از اصول مبارزه است چرا که وقتی این بصیرت و شناخت نباشد معاویه ها و یزیدیان به راحتی می توانند با تهدید و تطمیع ها نیروی خود را تامین کنند و در مدت زمان کوتاه موفق شدند با اسلام آمریکایی بر مردم حاکمیت داشته باشند.
وی بر ثبات قدم در دین تاکید کرد و گفت: اگر مسلمانان این صفت را داشتند به راحتی دست از حضرت علی (ع) یا ابا عبدالله نمی کشیدند و بر لشکر یزید و معاویه افزوده نمی شد و اسلام را غریب نمی گذاشتند که لشکریان جهالت بتوانند صحنه را خالی ببینند و هر ظلمی را علیه اسلام روا دارند.
حجت الاسلام حسینی زاده با قدردانی از مردم برای عزاداری های پرشور، بر حضور باشکوه در نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و افزود: حضور گسترده در مراسم مذهبی و نمازها موجب وحشت دشمن و صحنه را خالی ندیدن است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم شام غریبان هم سنتی است که باید به خوبی برگزار شود و ارزش های دینی و ارادت مردم به اسلام را به جهانیان برساند.
امام جمعه عقدا همچنین سکوت کشورهای مسلمان و مجامع بین المللی را پس از فاجعه منا نکوهش کرد و گفت: تنها جمهوری اسلامی و رهبری نظام بی کفایتی آل سعود در اداره مناسک حج را به جهانیان اعلام کردند در حالی که باید مسلمانان با اقدام هماهنگ، اجرای این مراسم را عهده دار شوند تا عربستان بداند در مسئله حج مسلمین عاجز است و لیاقت ندارد.

 

 

ارسال نظرات