با تلاش گسترده صداوسیمای مرکز زنجان:
بزرگترین اجتماع حسینی و بزرگترین قربانگاه بعد از منا در دنیا، در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، تحت پوشش زنده صداوسیمای مرکز زنجان و شبکه های سراسری و بین المللی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۴۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان، مردم مومن و عزادار زنجان که امسال نيز ميزبان محبان اهل بيت (عليهم السلام) از اقصي نقاط ميهن اسلامي و حتي خارج از کشور بودند، با حضور پرشور خود در دسته بزرگ عزاداري حسنیه اعظم زنجان در هشتم محرم که به يوم العباس مشهور است، بار ديگر حماسه اي باشکوه آفريده و نگاه شيعيان جهان را به خود جلب کردند .

صداوسيماي مرکز زنجان نيز طبق سنوات گذشته برنامه ريزي گسترده اي را براي پوشش درخور و شايسته اين مراسم انجام داده بود و با بهره گيري از تمام توان خود، عظمت اين تجمع باشکوه عزاداران اباعبدالله الحسين(ع) را از زواياي مختلف به نمايش گذاشت .

حرکت دسته عزاداري حسينيه اعظم که از ساعت 14:30 از مقابل اين حسينيه آغاز شده بود از همان ابتدا تحت پوشش دوربينهاي متعدد رسانه استاني قرار گرفته و تا اذان مغرب به صورت زنده به مدت 200 دقيقه از شبکه اشراق پخش شد .

همچنين اين مراسم به مدت 255 دقيقه از شبکه هاي سراسري و بين المللي خبر، سحر، جام جم، الکوثر ، شما ، پرس تی وی و شبکه 3 پوشش داده شد.

رادیو استاني زنجان نيز همگام و همزمان با شبکه اشراق از ساعت 14:30 اين مراسم عزاداری را به صورت زنده به مدت 200 دقيقه پخش نمود .

گفتني است صداوسيماي مرکز زنجان براي پوشش زنده اين اجتماع عظيم حسيني از حضور 300 نفر از همکاران خدوم و تلاشگر خود و 50 نفر از همکاران تهران و استفاده از امکانات و تجهيزات مختلف فني از قبيل بالگرد ، دوربین پرنده(کواد کم) ، سه واحد سیار تلویزیونی ، 19 دوربین حرفه ای تصویر برداری ، یک دستگاه SNG ، چهار دستگاه مایکرویو ، سه دستگاه کرین و .... بهره برده است .

ارسال نظرات