مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان خبر داد
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان از برپایی نمایشگاهی با عنوان «رهروان زینبی» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهین نانکلی از برپایی نمایشگاهی با عنوان «رهروان زینبی» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در تویسرکان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در دهه امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم در تویسرکان برپا شده است.

وی با اشاره به راه اندازی غرفه‌های متعدد در این نمایشگاه، اظهار کرد: غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان، خیاطی(چادردوزی)، کودکان و غرفه حجاب و عفاف از جمله این غرفه ها هستند.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان افزود: همچنین با کمک یکی از خوشنویسان تویسرکانی رسم الخط عشق یا همان نوشتن جملات و کلمات زیبای عاشورایی بر روی خودروها انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی(ع)، عنوان کرد: بسیج جامعه زنان تویسرکان با برپایی چنین نمایشگاه هایی و با تأسی به حضرت زینب(س) به دنبال اشاعه فرهنگ و ترویج فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

نانکلی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمینه های رشد و تعالی و سعادت یک جامعه را فراهم می کند، تصریح کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین راهکارهای اصولی در راستای حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه است که با انجام صحیح آن می توان از بسیاری از مشکلات اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کرد.

وی گفت: اجرای صحیح و کامل امر به معروف و نهی از منکر سبب اصلاح جامعه می شود و در این راستا می طلبد آحاد جامعه با تعامل و هم سویی برای احیاء آن بیش از پیش قدم های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات