استاندار گیلان:

تمام مسئولین نظام پایبند به اجرای امر به معروف و نهی از منکر هستند

استاندار گیلان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که حکومت آن بر گرفته از شریعت، معرفت و اسلام راستین است و وظیفه ما مدیران اجرایی در نظامی که پرچم اسلام راستین را در دنیا به اهتراز درآورده بسیار سنگین است.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و روسای هیئت‌های مذهبی و مسئولین گروههای مردم نهاد در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با بیان اینکه باید زمینه ای فراهم کنیم تا مردم خود آمر به معروف باشند اظهار کرد: همه مسئولین نظام نسبت به اجرای این فریضه دینی خود را مکلف می دانند و از هیچ تلاش و کوششی در جهت تقویت این مهم فروگذار نیستند.

وی با بیا اینکه امام حسین (ع) با عمل خود در واقعه کربلا معروف کرد و حضرت زینب (س) پیام رسان این حرکت ارزشمند به جهانیان بود افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که حکومت آن برگرفته از شریعت، معرفت و اسلام راستین است و وظیفه ما مدیران اجرایی در نظامی که پرچم اسلام راستین را در دنیا به اهتراز درآورده بسیار سنگین است.

دکتر نجفی مردمان گیلان را مردمانی با فرهنگ اصیل و غنی و دارای تاریخ پر افتخار توصیف کرد و افزود: به هر میزان که در انجام امر به معروف و نهی از منکر هزینه کنیم در حقیقت سرمایه گذاری برای آینده کشور انجام داده ایم.

وی به ورود بیش از 30 میلیون مسافر به استان خبر داد و افزود: بیش از 24 میلیون از این گردشگران در استان اقامت می‌کنند که باید زمینه بهره‌گیری درست و مطلوب از طبیعت زیبای گیلان را برای مردم فراهم کنیم.

نجفی با اشاره به نقش منکر در آسیب رساندن به جامعه، نحوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را با ظرافت و بسیار مهم دانست و افزود: همه ما مکلف هستیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از این طبیعت زیبای استان که موهبت و نعمتی الهی می‌باشد استفاده مناسب و مطلوب داشته باشند.

استاندار گیلان همه مسئولین نظام را پایبند به اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امروز در کشور حمایت از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان قانون به تصویب رسیده است و مسئولین نیز همه پایبند به اجرای آن هستند.

در پایان این نشست استاندار گیلان از 40 فعال عرصه امر به معروف و نهی از منکر با اهداء لوح قدردانی شد.

 

ارسال نظرات