خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا خیالاتی برای ایران دارد/مسئولان بسیار هوشیار باشند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سخنان و مصاحبه های مسئولان امریکایی می توان فهمید که خیالاتی برای ایران داشته و مسئولان باید بسیار هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۴۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی نعمت چهاردولی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره اجرای برجام اظهار داشت: نامه مقام معظم رهبری بسیار کامل و جامع بوده و با رهبری با اشرافیت کامل تمامی نکات را به دولت یادآوری کردند.

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف برجام که توسط شورای عالی امنیت و مجلس شورای اسلامی مشخص شد، گفت: نامه رهبری با توجه به نقاط ضعف و قوت برام چراغ راهی برای تیم مذاکره کننده و دولتاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری در این نامه تاکید کردند که مسئولان و نماینده‌های ایران باید بسیار مراقب باشند که فریب آمریکا را نخورند و مراقب حیله‌های آن باشند.

وی گفت: با توجه به سخنان و مصاحبه های مسئولان امریکایی می توان فهمید که خیالاتی برای ایران داشته و مسئولان باید بسیار هوشیار باشند.

چهاردولی گفت: اما و اگرها در اجرای برجام پذیرفتنی نبوده و باید به یقین تبدیل شوند و همانگونه که رهبری در نامه‌های خود به رئیس جمهور تأکید کردند باید تعهد کتبی برای برداشت تحریم ها داده شود.

وی با تاکید بر تعهد داشتن طرف های مذاکره در برجام گفت: در برجام بندهایی در لغو تحریم ها دیده شده است که باعث سو استفاده می شود و برجام باید حتما تعهدآور باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این اجرای برجام باید به طور راه نفوذ دشمن بسته شده و موضوع نظارت ها به طور کامل باید مشخص شود.

وی گفت: مشخص شدن تعهدات طرف مقابل در رابطه با آب سنگین اراک و دیگر بخش های هسته ای ایران یکی دیگر ار نکاتی است که باید در اجرای برام بهطور کامل مشخص شود.

چهاردولی گفت: در اجرای برجام اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند دولت ملزم به لغو برجام است و هر برجامی به هر قیمتی پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر برجام با عزت تاکید کرد: همه ما خواستار برجام با عزت و همراه با استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات