حجت الاسلام جلالی در کارگاه آموزشی کارشناسان تأیید محتوای سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: کار در دفتر تأیید محتوا، بررسی عالمانه و یک جور قضاوت است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۴۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر بررسی و تأیید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، در این کارگاه آموزشی به اهمیت و جایگاه تایید محتوا در سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: مسئولیت سنگین کارشناسان دفتر تأیید محتوا در رصد برنامه ها و بررسی محصولات فرهنگی تولیدی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جلالی، افزود: کارگاه های آموزشی تأیید محتوا به ارتقای دانش کارشناسان و تبادل تجربیات آنها کمک شایانی می کند.

وی،‌تصریح کرد: تأیید محتوا به منزله سانسور نیست؛ بلکه شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ها و محصولات فرهنگی است تا تأثیرگذاری آنها بیشتر شود.

جلالی، ادامه داد: مسئولان و کارشناسان دفاتر تأیید محتوای رده های سپاه و بسیج در این کارگاه ها هم اندیشی می کنند و تجارب خود را در اختیار همکاران دیگر می گذارند.

وی، گفت:‌ کار در دفتر تأیید محتوا، بررسی عالمانه و یک جور قضاوت است؛ بنابراین کارشناس و مسئول دفتر باید خودش توانمند و آشنا به موضوع کار باشد.

جلالی، افزود: پرهیز از انجام کار سلیقه ای و مقدم دانستن پیشگیری را از مؤلفه های اصلی کار در دفاتر تأیید محتوا برشمرد.

در این کارگاه آموزشی، علاوه بر کلاس های تخصصی پیرامون آموزش رصد و بررسی محصولات فرهنگی، نشریات، سایت ها، برنامه های اجرایی؛ مسئولین فرهنگی و کارشناسان دفاتر تأیید محتوای نواحی سپاه و رده های بسیج استان چهارمحال و بختیاری به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

کارگاه آموزشی کارشناسان تأیید محتوای سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در تالار یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.


ارسال نظرات