خبرهای داغ:
پیکرهای مطهر دو شهید عاشورایی شهر صفی آباد دزفول ، با حضور گسترده مردم شهید پرور در شهر صفی آباد دزفول تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۴۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

تشییع باشکوه شهدای محرم صفی آباد دزفول با حضور مردم قدرشناس و ولایتمدار صفی آباد و شهرستان دزفول و مسوولان استانی و کشوری در شهر صفی آباد دزفول برگزار و پیکر مطهر شهیدان "حسین کریمی یگانه” و "بهمن رضایی” در قطعه شهدای گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

عزاداران اباعبدالله(ع) شهر صفی آباد که در شب دوم محرم، با اقدامی جنایتکارانه، داغدار دو تن از جوانان خادم اباعبدالله(ع) شدند، با حضوری دشمن شکن بار دیگر علاوه بر تاکید بر امتداد راه شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب، ندای "هیهات من الذله” سر دادند تا به همه دشمنان اسلام و ایران بفهمانند که جوانان ایران اسلامی شربت شهادت سرکشیده ولی سر به ذلت نخواهند گذاشت.

آیت الله محسن حیدری، عضو شورای خبرگان رهبری، در حاشیه این مراسم پیام حضور پر شور مردم را پیام مقاومت در راه ارزشهای الهی خواند و گفت: این دو شهید بزرگوار در راه اقامه شعار الهی حسینی(ع) به شهادت رسیدند و به همین خاطر سزاوار هر گونه تکریم و بزرگداشت هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند، شیعیان اهل بیت(ع) هموراه در طول تاریخ راه پر رهرو امام حسین(ع) را ادامه داده و در این راه قربانی های بسیاری را تقدیم کرده است.

"قدرت الله دهقان” معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز در حاشیه این مراسم، با بسیار باشکوه و تاثیر گذار حواندن حضور گسترده مردم شهید پرور صفی آباد و شهرستان دزفول در این مراسم تشییع، گفت: این حضور پرشکوه درسی به دشمنان اسلام و ایران است تا بفهمند مردم چنان اتحادی دارند که با این اعمال نمی توان در اراده و عزم راسخ آنها خللی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان از انبوه این جمعیت باید متوجه شوند که این مردم ، مردمی نیستند که بتوان آنها را با این اقدامات ترساند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اظهار کرد: به این سرزمین دلاور خیز صفی آباد و دزفول افتخار می کنیم و این که این شهر  مورد طمع دشمنان قرار گرفته نشان می دهد که منطقه بسیار دلاور پرور است.

پیکر پاک این شهدا از مسجد صاحب الزمان(عج) شهر به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع و در آن محل به خاک سپرده شد.

همچنین در مسیر این تشییع، پیکر مطهر این دو شهید در تکیه قمر بنی هاشم(ع) محل شهادت این دو شهید بزرگوار برای دقایقی متوقف و در عزای سرور و سالار شهیدان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

برگه نوشته هایی با عنوان "مرگ بر تروریست”، "مرگ بر اسرائیل” و "مرگ بر آمریکا” توسط تشییع کنندگان حمل و شعار "لبیک یا حسین(ع)” سر داده می شد.

حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه شب چند نفر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بسته و متواری شدند.

در این حادثه چهار نفر که در محل هیات مشغول نصب بیرق عزاداری امام حسین (ع) بودند زخمی شده که دو نفر از آنان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.حسین کریمی یگانه” ۲۸ ساله و "بهمن رضایی”  ۲۵ ساله در این اقدام جنایتکارانه به کاروان شهدای کربلا پیوستند و به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها