خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مجمع عالی بسیج با استفاده از مدیران، مسئولان، نخبگان و برگزیدگان بسیج به دنبال باز کردن گره‌های اساسی مردم است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۳۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

مجمع عالی بسیج استان خوزستان  با حضور مدیران، مسئولان، روحانیون، نخبگان و برگزیدگان بسیجی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

سردار شاهوار‌پور رئیس مجمع عالی بسیج در سخنانی اظهار کرد: باید به دنبال مجمع عالی بسیج استانی با کیفیت بالایی باشیم که خود این رویکرد جدیدی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسالتی دارد و وظیفه دارد آن را به نحو خوبی ارائه کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: استفاده از راهبردهای مقام معظم رهبری برای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت فراوانی در کار بسیج برخوردار است.

رئیس مجمع عالی بسیج یادآور شد: مجمع عالی بسیج با استفاده از مدیران، مسئولان، نخبگان و برگزیدگان بسیج به دنبال باز کردن گره‌های اساسی است.

وی ادامه داد: مردم برای بالا بردن کار آمدی نظام به دنبال بسترسازی برای تمدن جدید هستند تا آن را به رخ جهانیان بکشند و انتظار می‌رود نخبگان بن بست‌ها را با ارائه طریق باز کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج اظهار داشت: باید توجه جدی شود که برای حل مشکلات و معضلات اساسی نباید مردم را نگران کرد چرا که نگرانی مردم آسیب پذیری جامعه را بالا می‌برد.

سردار شاهوارپور افزود: تا می‌توان باید تلاش جدی شود تا گره‌های مشکلات موجود در جامعه حل کرد و نباید برای حل این مشکلات به بیگانگان امید ببندیم و باید خودمان مسائل و کمبودها را حل کنیم که خود این در واقع یک جریان عظیم بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها