فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارادت سردار شهید همدانی به اباعبدالله الحسین (ع) گفت: سردار شهید همدانی فدایی امام حسین (ع) بود.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۵۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در مراسم گرامیداشت سردار شهید همدانی که به همت سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: سردار شهید همدانی فدایی امام حسین (ع) بود.

وی با اشاره به سابقه فرماندهی سردار همدانی در لشکر عملیاتی قدس گیلان تصریح کرد: روزی که خبر شهادت این شهید بزرگوار به گوش مردم شهیدپرور این استان رسید، تعدادی زیادی از رزمندگان برای حضور در مراسم تشییع و وداع با این فرمانده غیور حضور یافتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع باشکوه مردم همدان از سردار شهید همدانی گفت: در مراسم تشییع سردار همدانی، همدان قیام کرده بود.

سردار عبدالله پور با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده این شهید بزرگوار یادآور شد: در بیانات حضرت آقا آمده است "که خدا اجر این شهید را در این دنیا به وی عطا کرد".

وی در پایان به بیان خاطره ای از شهید همدانی پرداخت و خاطرنشان کرد: زمانی که شهید همدانی به گیلان می‌آمد به یاد شهدا قلی‌پور، خوش‌سیرت، گلستانی و ... بود.         
ارسال نظرات