خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی می توانند با آمران به معروف و ناهیان از منکر همراه باشند، گفت: امّا در برخی موارد با برخی منکرات متفاوتند چنانکه در اردوی همت آباد این اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۴۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

حسین میری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اردوی کویر نوردی فستیوال دختران جهاد دانشگاهی بیرجند اظهارداشت: اردوها دارای جنبه های جهادی، مذهبی، زیارتی و سیاحتی، کشفی، کاوشی و علمی یا خانوادگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد: متأسفانه در این بین برخی انسان هایی که ارزش چندانی برای اعتقادات شان قائل نیستند؛ به کارهایی دست می زنند که فرهنگ، ارزش ها و هنجارها و باورهای ملتی را آسیب می زنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی فستیوال دانشجویان در کویر شهرستان زیرکوه جنبه غیر اخلاقی داشت، گفت: در سطح شهرستان ها تعدادی تور با اهداف گردشگری، تربیت بدنی، دیدن میراث فرهنگی و مناطق تاریخی برگزار می شود که غالباَ مثبت و مؤثر می باشد.

میری با بیان اینکه اردوهای دارای جنبه های جهادی و زیارتی؛ سیاحتی می توانند بر فرهنگ و ارزشها تأثیر مثبت داشته باشند، افزود: اما برخی اردوها که در آن ارزش های اسلامی و خطوط قرمز نادیده گرفته می شود می تواند فرهنگ یک منطقه را تخریب و تعدادی از مردم را به بیراهه کشانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی می توانند با آمران به معروف و ناهیان از منکر همراه باشند ، متذکرشد: امّا در برخی موارد به گونه ای رفتار می کنند که احساس می شود با برخی منکرات متفاوتند چنانکه در اردوی همت آباد این اتفاق افتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها