امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان برنامه ها هفته بسیج دانش آموزی و برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این نشست که صبح امروز با حضور قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان ، معاونین اداره کل، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد ، برنامه ها هفته بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تسلیت ایام سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، بر برگزاری کیفی و اثر بخش اردوهای راهیان نور دانش آموزی برابر سهمیه ابلاغی تاکید کرد.

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست گزارشی از اجرای اردوهای راهیان نور و وضعیت استان در برگزاری این برنامه فرهنگی ارائه نمود و خواستار اعزام اردوهای راهیان نور به صورت مدرسه محوری و توجیه خانواده در این راستا شد و افزود : باید از طریق آموزش و پرورش و سپاه پاسداران برنامه ریزی فرهنگی مشترکی برای اجرای کیفی اردوهای راهیان نور صورت گیرد.

هم چنین کشاورز مسئول بسیج دانش آموزی استان به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سال جاری پرداخت و اجرای مانور پدافند غیر عامل در 30 مدرسه ، آغاز یاد واره شهدای دانش آموزی استان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته بر شمرد .

توحید رستمی مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز در ادامه نشست از برگزاری دوره توانمند سازی مدیران با عنوانمقابله با جنگ نرم دشمن با شرکت 650 نفر از مدیران مدارس استان خبر داد و خواستار حضور مربیان و اساتید جنگ نرم در جلسات انجمن اولیا و مربیان به منظور تشریح مسائل شد.

هم چنین در این نشست پیرامون برگزاری همایش دو سالانه بسیج دانش آموزی ، تجلیل از فعالیت اردوهای راهیان نور استان و دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.


ارسال نظرات