خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان الوند اعلام کرد:

مردم مومن ایران نسبت به نقشه‌های پلید دشمنان آگاه باشند

امام جمعه شهرستان الوند اعلام کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران باید نسبت به نقشه‌های پلید دشمنان اسلام در جبهه جنگ نرم آگاه باشند.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۸۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مسئولین سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند در این ناحیه برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان طی سخنانی به درس ها و عبرت های واقعه عاشورا از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره نمود، گفت: امام خامنه ای (مدظله العالی) در وصف  قیام عاشورا ، به دو تفاوت بین عبرت ها و درس های این واقعه تاریخی اشاره داشته اند و فرموده‌اند که عبرت ها برای حاکمیت ها و درس ها برای عموم جامعه است و اینکه عبرت ها را نباید مرتکب شد و درس ها را باید انجام داد.

وی در ادامه با بیان آیه‌ای"الا حزب الله هم الغالبون" به قدرت سپاهیان اشاره کرد و گفت: این قدرتی که شما سپاهیان دارید از الطاف الهی است که خداوند وعده پیروزی اسلام (حزب الله) بر دشمنان را داده که امروز به برکت لطف الهی شما سپاهیان چنان رعب و وحشتی در دل های دشمنان ایجاد کرده اید که از اسلام  و ولایت  پاسداری می کنید .

طهماسبی در پایان  متذکر شد: مردم بصیر و انقلابی ایران باید نسبت به نقشه‌های پلید دشمنان اسلام در جبهه جنگ نرم ، که با بکارگیری سایت های مخرب دینی اجتماعی و شبکه های ماهواره ای و فضا‌های مجازی و تشکیل گروهک های تکفیری تروریستی در حال تلاش هستند تا به اهداف خصمانه خود برسند باید نسبت به این موارد هوشیار و آگاه باشند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها