فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دیّر:

برترین‌های حجاب و عفاف در مدارس دیر تجلیل می‌شوند

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دیّر گفت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، برترین‌های حجاب و عفاف در مدارس شهرستان دیر تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۷۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان دیر، یونس شعرانی ظهر امروز در نشست مدیران مدارس، فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی و کارشناسان اداری بردخون اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع و باشکوهی در مدارس شهرستان دیّر برگزار می‌شود که یادآور رشادت و ایثار شهیدان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز است.

وی افزود: در این هفته برنامه‌هایی نظیر دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز بردخون، مسابقه نقاشی امیدان، نشست شورای اندیشه یاران فاطمی و علوی، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای پیشگام، تجلیل از دانش‌آموزان فعال درزمینهٔ نماز و علم و اخلاق، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، نشست بصیرتی با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و اجرای پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

شعرانی ادامه داد: نشست بصیرتی با موضوع آسیب‌های ماهواره و نرم‌افزارهای موبایلی، نهضت ما زنده‌ایم، تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف در مدارس و برپایی نمایشگاه آثار نقاشی دانش‌آموزان با موضوع مرگ بر آمریکا از دیگر برنامه‌های این هفته است و پایان‌بخش برنامه‌ها نیز حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار خواهد بود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بردخون نیز گفت: مدیران از همه ظرفیت‌های مدارس استفاده کنند و فضای کار و تلاش و فعالیت را برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا زمینه توسعه و پیشرفت علمی ایجاد شود.

عباس جمالی‌فرد با تقدیر از فعالیت مدیران مدارس، افزود: تکریم شخصیت دانش‌آموزان و نهادینه کردن اخلاق همواره در اولویت کاری قرار گیرد.

ارسال نظرات