مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تایباد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران متاسی از انقلاب و گفتمان امام حسین (ع) است که باعث شد پا برجا بماند.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۸۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا طغانی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در محل حسینه ثارالله نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه تایباد که با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و پاسدران و بسیجیان این شهرستان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت سرور و سالارشهیدان به رسالت انقلاب اسلامی ایران اشاره نموده وگفت: گفتمان انقلاب اسلامی ایران گفتمان پیامبر(ص) و ائمه اطهار است و به همین دلیل هر روز بر شکوه و عظمت انقلاب امام خمینی(ره) افزوده می شود.

وی در مقایسه ای اجمالی بین انقلاب های انجام شده در دنیا و انقلاب اسلامی ایران اینگونه نتیجه گرفت که چون سایر انقلاب ها هدف خدایی نداشته و برای جاه طلبی و لشکرکشی به منظور کشورگشایی بوده با مرگ لیدر انقلاب، اهدافشان هم به فراموشی سپرده شد ولی انقلاب اسلامی ایران با تاسی از انقلاب و گفتمان امام حسین (ع) باعث شده که پا برجا بماند و تاثیرات انقلاب ما به دنیا صادرشود.

وی بر هشدار اولیای دین در طول تاریخ اسلام اشاره نمود و گفت: مطابق دستورات اسلام و قرآن هرگاه قومی به هشدارهای امام زمانشان توجه نکنند به عذاب الهی مبتلا می شوند و هرگاه حاکمیت ظالمین را قومی بپذیرند و چاره اندیشی در جهت اصلاح آن حاکم مردم قیام نکنند، مردم آن دوره مطابق وعده قرآن با حاکم ستمگر محشور می شوند.

این مدرس سرگروه های صالحین بسیج تایباد افزود: با بصیرت لازم باید به سه عنصر اخلاق اسلامی، رهبری، و همراهی مردم با رهبری بعنوان علت استمرار و دوام انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم و هوشیاری خود را درمقابل جنگ نرم دشمنان به حداکثر برسانیم تا دچارمشکل نشویم.

حجت الاسلام طغانی گفت: دشمن بدنبال جدا کردن مردم از رکن اساسی انقلاب یعنی رهبری می باشد که باید همه تلاش کنند تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نتوانند در انقلاب اسلامی ایران نفوذ و به اهدافشان برسند
ارسال نظرات
پر بیننده ها