نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

اجرای طرح قلب سالم با ابتکار مسئولان استان بوشهر

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح قلب سالم با ابتکار مسئولان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۹۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در بازدید از مراکز درمانی دشتستان اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته و شاهد موفقیت‌های چشمگیری در حوزه سلامت هستیم.

وی افزود: در دشتستان نیز در کنار سایر اقداماتی که صورت گرفته، با تلاش دسته‌جمعی برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتستان کارهای ارزنده‌ای صورت گرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نوسازی و بازسازی بیمارستان قدیمی و مهم 17 شهریور برازجان از جمله برنامه‌های مهم حوزه سلامت و بهداشت و درمان در این شهرستان است و تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این عرصه انجام گرفته است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: توسعه و نوسازی بیمارستان 17 شهریور از پیشرفت خوبی برخوردار است و انتظار داریم تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری نهایی برسد.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در یکسال اخیر طرح‌های مهمی در حوزه بهداشت و درمان اجرایی کرده و امیدوار هستیم این طرح‌ها که موجب سالم‌سازی جامعه شده تداوم یابد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح قلب سالم با ابتکار مسئولان استان بوشهر خبر داد و گفت: اجرای طرح قلب سالم و غربالگری قلب از جمله طرح‌های بسیار ارزشمندی است که با تلاش و ابتکار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در دست اجراست و امیدوار هستیم این طرح در تمام استان اجرایی شود.

/فارس

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار