خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهرستان گرمه گفت: رسالت قیام عاشورا تنها مختص دین و آیین خاصی نیست و رسالتی جهانی است زیرا مهمترین درس آن آزادگی است.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۹۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام تاتاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یکی از ابعاد قیام امام حسین (ع) را مبارزه با جاهلیت برشمرد و اضافه کرد: رسالت قیام عاشورا تنها مختص دین و آیین خاصی نیست و رسالتی جهانی است زیرا مهمترین درس آن آزادگی است.

وی افزود: امروز مستکبران عالم، رهبریت نظام را نشانه گرفته‌اند و مقام معظم رهبری به تبعیت از جد بزرگوار خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فریاد هیهات منه الذله را سر داده‌اند.

حجت‌الاسلام تاتاری هدف دشمن از جنگ‌افروزی در منطقه را تغییر افکار، تغییر اعمال، تغییر ساختار و تغییر ارزش‌ها دانست و افزود: دشمنان اسلام برای حذف ارزش‌های دین، کمرنک کردن بنیان خانواده و رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند.

وی با شاره اینکه جنگ نرم بدون هیچ‌گونه آژیر و صدایی است افزود: دشمن بر روی تغییر ارزش‌های ما انگشت گذاشته و بایستی با افزایش بصیرت با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

خطیب نماز جمعه گرمه با اشاره به روز اولیا و مربیان در هفته آینده، پیوند بین اولیا و مربیان آموزشی را زمینه موفقیت دانش آموزان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج گرمه در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی تقدیر کرد.

امام‌جمعه گرمه ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی شهرستان گرمه در جهت حفظ امنیت و کشف محموله 2 تنی مشروبات الکلی در این شهرستان گفت: این مشروبات از کشور اسکاتلند وارد کشور شده بود که با همت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی گرمه کشف و ضبط شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها