خبرهای داغ:
کارشناس بازار یابی و تبلیغات شرکت نگار نصر اصفهان گفت: صنایعی همچون سفال و سرامیک از جمله با ارزش‌ترین صنایع بومی استان است که شهرضا زادگاه آن محسوب می شود و کارآفرینان می توانند از مزایای این عرصه استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۲۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرضا، حمید نوریان در همایش کارآفرینی که در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد با تأکید بر لزوم اصلاح برخی از قوانین و مقررات در حوزه اعطاء مجوز و تسهیلات به کارآفرینان اظهار کرد: متأسفانه برخی از قوانین با شعار کارآفرینی در تعارض است زیرا از سویی افراد به ایجاد عرصه‌های جدید ترغیب می شوند و از سوی دیگر برخی قوانین موانع بزرگی در برابر آنها ایجاد می کند.

وی گفت:ریسک پذیری و تمایل به ایجاد عرصه‌های جدید یکی از مهم ترین ویژگی های کارآفرینان موفق است.

کارشناس بازاریابی و تبلیغات شرکت نگار نصر اصفهان با تأکید بر لزوم استفاده از تجارب دیگر کارآفرینان در ایجاد عرصه‌های جدید، بیان کرد: بسیاری از کارآفرینان از این مسئله غافل هستند و در نتیجه پس از آغاز فعالیت با اولین مشکلات با شکست مواجه می شوند.

وی احیای صنایع و حرف بومی هر منطقه را یکی از بهترین زمینه های فعالیت کارآفرینان برشمرد و تصریح کرد: صنایعی همچون سفال و سرامیک از جمله با ارزش‌ترین صنایع بومی استان است که شهرضا زادگاه آن محسوب می شود و کارآفرینان می توانند از مزایای این عرصه استفاده کنند.

نوریان، بازاریابی موفق را مستلزم صبر، تسلط به حوزه کاری و رعایت اصل مشتری مداری دانست و گفت: جذب بازارهای جدید همواره برای تولید کنندگان جذاب و خوشایند بوده است اما این مسئله تنها در پرتو استفاده از کادر مجرب بازاریابی یا طی دوره های آشنایی با بازار از سوی کارآفرینان است.

وی تکیه بر توان داخلی، ارائه الگوهای صحیح مصرف و پرهیز از اسراف در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی را از جمله مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومی الگوی توسعه پایدار در جامعه است اما اجرای کامل و صحیح آن نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های بومی و ملی و در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

کارشناس بازاریابی و تبلیغات شرکت نگار نصر اصفهان یکسو نگری در تولید و توسعه صنایع را از معضلات عمده بخش صنعت کشور برشمرد و گفت: یکی از مشکلات این حوزه تلاش تولیدکنندگان بر افزایش راندمان تولید و کسب بازارهای جدید فروش است اما آنچه همواره مورد غفلت واقع می شود، ثبات بازارهای فروش و دلبستگی مشتریان است.

وی تکیه بر استفاده از نیروی کار داخلی در خطوط تولید کارخانجات را از جمله عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: در صورتی که الگوی اقتصاد مقاومتی به درستی در جامعه اجرا شود مشکل بیکاری به سرعت حل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها